اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کشف حیوانات تاکسیدرمی شده در شهرستان دزفول

رئیس اداره محیط زیست دزفول گفت: اجزای تاکسیدرمی شده سه راس بزکوهی، یک کبک و یک سهره توسط مامورین نیروی انتظامی دزفول کشف و تحویل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گردید.

کشف حیوانات تاکسیدرمی شده در شهرستان دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، مصطفی استاد چینی‌گر رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کشف تروفه سه رأس بزکوهی، یک قطعه کبک و یک قطعه سهره از منزل شخصی، پرونده‌ای در این خصوص با عنوان شکار غیرمجاز و نگهداری غیرمجاز تشکیل و به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دزفول جهت سیر مراحل قضایی تحویل گردید.

وی افزود: هرگونه تاکسیدرمی گونه‌های حیات وحش طبق قوانین و مقررات نیازمند اخذ مجوز قانونی از سازمان حفاظت محیط زیست است.

رئیس اداره محیط زیست دزفول گفت: تاکسیدرمی و نگهداری لاشه گونه‌های جانوری و پرندگان بدون اخذ مجوز ممنوع و غیر قانونی است.


وی ادامه داد: از مردم تقاضا می‌شود علاوه بر افزایش آگاهی‌های خود در خصوص مسایل زیست محیطی هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا گزارشات خود را به شماره 42448410 اعلام نمایند.


به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان دزفول از مواهب متعدد طبیعی و خدادای زیادی برخوردار است که حفظ آنها بر عهده همگان است. پارک ملی دز، اثر طبیعی ملی آبشار شوی و مناطق شکارممنوع قلعه شاداب و هفت تنان بخشی از این میراث طبیعی هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول