اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سیل‌بند محله سنگی «رودان» استحکام‌بخشی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رودان از آغاز عملیات استحکام‌بخشی سیل‌بند محله سنگی در این شهر خبر داد.

سیل‌بند محله سنگی «رودان» استحکام‌بخشی می‌شود

سید عبدالوهاب هاشمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و بالا آمدن آب در این نقطه در سال گذشته و فرسایش سیل‌بند، مردم دغدغه زیادی برای استحکام‌سازی این سیل‌بند داشتند که عملیات اجرایی ترمیم و استحکام‌سازی آن در هفته جاری با نظارت فرمانداری آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات استحکام‌سازی این سیل‌بند در دستور کار اداره منابع آب و شهرداری رودان قرار گرفته است.

هاشمی با بیان اینکه در روز جمعه ۲۳ آبان‌ماه بیش از ۲۴ میلیمتر باران در رودان باریده است، تصریح کرد: فصل بارندگی در رودان آغاز شده است و دستور آمادگی کامل به تمامی دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی داده شده است.

وی خاطرنشان ساخت: به‌منظور پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی بواسطه بارندگی‌ها، کارگروهی ویژه متشکل از کارشناسان دستگاه‌های اجرایی از نقاط حادثه‌خیز و پرخطر شهرستان  بازدید و پیش‌بینی‌های لازم را انجام خواهند داد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رودان، اظهار داشت: برای مدیریت بحران‌های احتمالی نیازمند ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان،کارکنان ادارات و دانش آموزان داریم که این امر از سوی هلال احمر محقق خواهد شد.

هاشمی عنوان داشت: بازبینی، تخلیه و بهسازی پل‌های موجود در سطح شهرها و محورهای مواصلاتی شهرستان دیگر موضوع مورد تاکید به جهت کاهش خطرات احتمالی در هنگام بارندگی و وقوع سیلاب است که در دستور کار شهرداری‌ها و اداره راهدارای و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول