اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

قطعه یک و دو پروژه آزادراه چرمشهر-آبیک دهه فجر زیربار ترافیک می‌رود

استاندار البرز گفت: قطعات سه و چهار پروژه ملی آزادراه چرمشهر آبیک با پیشرفت 80 درصدی همراه بوده است؛ همچنین قطعه یک و دو این پروژه تا دهه فجر سال جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

قطعه یک و دو پروژه آزادراه چرمشهر-آبیک دهه فجر زیربار ترافیک می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، پیش از ظهر امروز در بازدید از روند تکمیل پروژه آزادراه چرمشهر آبیک، با اشاره به اینکه این پروژه یکی از ابر پروژه‌های ملی در حوزه راهداری محسوب می‌شود،گفت: این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیا با مشارکت دولت در حال تکمیل است.

استاندار البرز ادامه داد: جای خرسندی دارد که قطعات ۳ و ۴ این پروژه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته و قطعه ۴ به تنهایی بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

شهبازی افزود: قطعه یک و ۲ در حوزه استحفاظی البرز قرار دارد و سرعت و روند اجرای پروژه به واقع خیره کننده است.

وی با بیان اینکه در این شرایط سخت اقتصادی، روند تکمیل پروژه بدون وقفه ادامه دارد، یادآور شد: از آخرین بازدیدی که از پروژه داشتیم تا امروز حدود ۱۰ درصد پیشرفت را شاهد هستیم.

این مقام مسؤول افزود: ۸ کیلومتر انتهایی فاز یک پروژه برای اتصال به فاز ۲، عملیات سنگین و پیچیده‌ای داشت که اکنون به سرعت در حال تکمیل است.

شهبازی گفت: همچنین در این قسمت زیرگذری نیز برای دسترسی مردم نظرآباد به آزادراه اضافه شد و جداسازی خطوط انجام شده است.

وی افزود: امید است تا دهه فجر امسال قطعه یک و دو آزادراه زیر بار ترافیک برود چراکه بار سنگینی از ترافیک را کاهش می‌دهد و تنها آزادراهی است که حداکثر سرعت مجاز آن ۱۳۰ کیلومتر در ساعت است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول