اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ضرورت هم‌افزایی و تقویت همبستگی مدیران برای تسهیل امور مردم

فرماندار رودسر جزیره‌ای عمل کردن مدیران برای رفع نیازهای مردم را شایسته ندانست و گفت: برای خدمت‌رسانی به مردم و تسهیل در امور آن‌ها هم‌افزایی و تقویت همبستگی ضروری است.

ضرورت هم‌افزایی و تقویت همبستگی مدیران برای تسهیل امور مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمدمهدی مظفری در مراسم تکریم معاون سیاسی فرمانداری و معارفه بخشدار کلاچای که در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر برگزار شد، اظهار کرد: هم‌افزایی و تقویت اتحاد و همبستگی میان مدیران در راستای خدمت‌رسانی و تسهیل در امور مردم در شرایط فعلی سخت جامعه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه جزیره‌ای عمل کردن مدیران برای رفع نیازهای مردم شایسته نیست، افزود: پرهیز از اختلاف‌نظرها و داشتن ادبیات گفتاری مشترک که اثرگذاری کلام را در اجرای یک خواسته و رسیدن به یک هدف و آن خدمتگزاری به مردم است باید با تقویت هم‌افزایی به آن توجه شود تا شهرستان بتواند در مسیر توسعه و پیشرفت گام‌های بلندی بردارد.

فرماندار رودسر با تأکید بر لزوم اندیشه‌های یکپارچه برای رسیدن به هدف را ضروری خواند و گفت: ممکن است برای رسیدن به هدف مسیر راه مختلف و متعدد باشد اما نباید ما را از رسیدن به اصل راه دور کند.

وی با بیان اینکه فرصت خدمت‌گزاری به مردم بسیار محدود و گذارا است، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی مسؤولیتی که برعهده‌گرفته فردی گذاشته می‌شود باید تلاش کند تا از این عمر کوتاه مسؤولیت برای خدمتگزاری به مردم به نحو درست و شایسته استفاده کند.

مظفری با اشاره به موهبت‌های الهی و ظرفیت‌های بالای شهرستان رودسر در بخش‌های مختلف دریا، کوه و جلگه افزود: باید بتوان از این اقلیم‌ها در راستای خدمات‌رسانی به مردم درست استفاده کرد تا شهرستان به جایگاهی که شایسته آن است برسد.

وی با اشاره به روستای قاسم‌آباد چابکسر و ثبت جهانی تولیدات چادرشب بافی مردم این منطقه بیان کرد: شهرستان رودسر با ثبت شدن چادرشب بافی از معدود شهرستان‌های کشور است که با یک ظرفیت جهانی به آن نگاه می‌شود و نگاه جهانگردان را به خود جلب می‌کند.

تثبیت و ماندگاری نظام درگرو مشارکت عمومی است

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان نیز در این جلسه با اشاره به موضوع کرونا و درگیر بودن جهان با این ویروس و به‌تبع آن متأثر بودن کشورمان با این ویروس اظهار کرد: با حضور این ویروس منحوس از اسفندماه گذشته در کشورمان بسیاری از مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ماتحت تأثیر آن قرارگرفته و با آسیب‌های جدی مواجه بوده است.

مجید هاشم‌پور با تأکید بر لزوم رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی جهت کنترل و مقابله با ویروس کرونا افزود: کیفیت مدیریت این بیماری در سطح جهانی موجب شده تا موفقیت‌های دولتمردان متفاوت باشد، عده‌ای که توانمندی اقتصادی و همراهی بیشتر مردمی را داشتند موفق‌تر عمل کرده‌اند اما در کشورمان به دلیل شرایط سخت تحریم‌ها، آستانه تحمل و تاب‌آوری جامعه متفاوت‌تر بوده و پائین تر بوده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمت به مردم و پاسخگویی به خواسته‌های آن‌ها در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی جامعه امروز ضروری است، گفت: برخی از درخواست‌های مردم شاید در حیطه کاری آن مسؤول نباشد و یا وجه قانونی نداشته باشد اما به‌رغم این مسائل تکریم ارباب‌رجوع و شانیت مردم از سوی مسؤولین امری ضروری و پسندیده است که باید توجه شود.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان تثبیت و ماندگاری نظام را درگرو مشارکت عمومی در عرصه‌های مختلف دانست و افزود: امیدوارم در انتخابات خردادماه سال آینده شاهد حضور حداکثری مردم باشیم و این امر مستلزم فراهم کردن همراهی مردم با نظام توسط مسؤولین است.

به گزارش خبرگزاری فارس در این نشست شیرزاد روشن به‌عنوان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری رودسر معارفه و از زحمات یوسف پورامیر معاون سابق فرمانداری رودسر قدردانی شد همچنین در این مراسم شاپور کریمی به‌عنوان بخشدار کلاچای معارفه و از تلاش‌های مهدی خلقی بخشدار سابق کلاچای قدردانی شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول