اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فراخوان جریان سازی رسانه‌ای و ترویج سبک زندگی کرونایی

بسیج رسانه خراسان رضوی از رسانه‌ها درخواست جریان سازی رسانه‌ای و ترویج سبک زندگی کرونایی را کرد.

فراخوان جریان سازی رسانه‌ای و ترویج سبک زندگی کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از بسیج رسانه خراسان رضوی، بسیج رسانه خراسان رضوی از رسانه‌ها درخواست جریان سازی رسانه‌ای و ترویج سبک زندگی کرونایی را کرد.

متن این فراخوان به شرح زیر است:

ضمن تقدیر از رسانه های خراسان رضوی که با شروع بحران کرونا در اطلاع رسانی و آگاه سازی و جریان سازی در سطح کشور خوش درخشیدند و ‌با انسجام و همدلی پیشگام در ترویج سبک زندگی با کرونا بودند.

به اطلاع مدیران محترم رسانه خراسان رضوی میرساند، بار دیگر شهر مشهد و سایر شهرستانهای استان از لحاظ شیوع کرونا وضعیت خوبی ندارد.

در همین راستا، بسیج رسانه خراسان رضوی ازشما دعوت می کند تا با حضور فعال در کمپین رسانه ای کرونا و استفاده از ظرفیت‌های مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف رسالت خویش را به انجام برسانید.

این سازمان از مدیران رسانه و خبرنگاران درخواست همکاری با تمامی ارگانهای فعال در زمینه پیشگیری، درمان و کنترل بیماری کرونا و تهیه گزارش های خبری و ‌تصویری را دارد.
لازم به یادآوری است، انتظار می رود با تهیه گزارش های میدانی با حضور در بیمارستان ها و داروخانه های سطح شهر در پیگیری مطالبات مردمی فعالتر و مشارکت مردمی بیشتری را ایجاد نمایید.

قطعا تلاش‌های خبرنگاران و فعالان شبکه های اجتماعی در پیشبرد اهداف رسانه ای در بحران کرونا بر کسی پوشیده نیست و انشالله قدردانی از رسانه‌های فعال صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/70039

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول