اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تشکیل کمیته‌ مشترک دولت و مجلس برای ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش از تشکیل کمیته‌ای مشترک بین دولت و مجلس برای ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش خبر داد.

تشکیل کمیته‌ مشترک دولت و مجلس برای ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست امروز (یکشنبه، 25 آبان ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که با موضوع ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: موضوع نیروی انسانی از موضوعات مهم آموزش و پرورش است که نمایندگان مجلس نیز حساسیت ویژه ای در این خصوص دارند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تحقق اهداف آموزش و پرورش نیز بستگی به برخورداری از نیروی انسانی با کیفیت است که برهمین مبنا ما باید برنامه ریزی دقیقی در این حوزه داشته باشیم.

حاجی میرزایی یادآور شد: بخشی از نیروهای فعال در آموزش و پرورش باید تبدیل وضع شوند و قانون درباره آن ها حکم کرده است که امیدواریم بخشی از این نیروها امسال و بخشی دیگر سال آینده طبق قانون برنامه استخدام آموزش و پرورش شوند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نمایندگان نیز دغدغه هایی در خصوص معلمان خرید خدمتی، مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی داشتند که نهایتا مقرر شد کمیته مشترکی متشکل از نمایندگانی از آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور اداری و استخدامی و نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات تشکیل شود تا این موضوع به صورت تفضیلی مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن به کمیسیون ارائه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول