اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

درگیر یکی از پاندمی‌هایی هستیم که این نسل هرگز به خود ندیده است

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: درگیر یکی از پاندمی هایی هستیم که این نسل هرگز به خود ندیده و همه دنیا درگیر آن شده است.

درگیر یکی از پاندمی‌هایی هستیم که این نسل هرگز به خود ندیده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور، بعد از ظهر روز ۲۵ آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار کرمان با اشاره به جامع بودن شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دلسوزی نسبت به انسجام و اتحاد داخلی و جلوگیری از شکاف, دغدغه و ویژگی چهره داخلی شهید سلیمانی بود.

معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه درباره شخصیت فدایی استاندار پیشین کرمان افزود: فدایی دو ویژگی برجسته ادب و اخلاق را دارند و سوابق اجرایی به وی کمک می کرد کارها را به خوبی و موفق دنبال کند.
عرف با تشکر از تلاش ها و زحمات فدایی استاندار سابق کرمان تصریح کرد: زینی وند ذهن فعالی دارد و جوان و کوشا و با انگیزه است. با این انتصاب ۱۵ سال سن مدیریت استان کاهش پیدا کرد. امیدواریم زینی وند همین ریل گذاری و روند کار را با سرعت و انگیزه بیشتر پیش ببرد.
معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: شاید مهم ترین سیاست دولت این است که بتواند با آرامش فضایی ایجاد کند که امنیت برقرار شود. در واقع, اقتصاد، امنیت و آرامش, اولویت های دولت است تا بتواند کار را دنبال کند.
وی اظهار کرد: درگیر یکی از پاندمی هایی هستیم که این نسل هرگز به خود ندیده و همه دنیا درگیر آن شده است. از ناحیه این پاندمی, فشار سنگینی روی مردم، مدیریت کشور و معیشت و بهداشت مردم وارد شده و در کنار آن فشار سنگینی هم از تحریم های ظالمانه وارد می شود. در این شرایط, مهم ترین وظیفه دولت این است این شرایط ویژه را به درستی و با سیاست گذاری دقیق پشت سر گذاشته و فضای آرامی برای برگزاری انتخابات های ۱۴۰۰ ایجاد کند.
عرف تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که انتخابات را همراه با سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت برگزار کنیم. باید تلاش کنیم انتخاباتی امن با مشارکت قابل قبول و حضور همه گروه ها و جناح هایی که در درون خانواده بزرگ انقلاب اسلامی تعریف می شوند، داشته باشیم.
معاون سیاسی وزارت کشور افزود: قطعا باید بیماری کرونا را هم به عنوان یک عنصر شگفتی ساز برای انتخابات ۱۴۰۰ ببینیم و همه تمهیدات لازم و تجاربی که در همه پرسی روسیه، پارلمان کره جنوبی و انتخابات آمریکا انجام شد، در نظر بگیریم تا مشخص شود کدام را می توانیم اجرا کنیم.
در این مراسم از خدمات محمدجواد فدایی استاندار سابق کرمان تجلیل و علی زینی وند به عنوان استاندار جدید کرمان معرفی شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول