اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری ۵ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی منجر به جرح خبر داد.

دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عباس دولتشاهی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر  وقوع درگیری بین چند نفر ناشناس با همدیگر و مجروح نمودن ۲ نفر از آنان با سلاح و در تعاقب فرار آنان از صحنه، بلافاصله اکیپ‌های گشت انتظامی و پلیس اطلاعات شهرستان در محل حاضر شدند.  
 
وی افزود: پس از حضور ماموران در صحنه و انجام تحقیقات، با هماهنگی مقام قضایی کمتر از یک ساعت تعداد ۵ نفر از عاملان درگیری منجر به تیراندازی و جرح که ۲ نفر از آنان مجروح بوده توسط یگان‌های انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر و جهت ادامه تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی دلالت گردیدند.
 
فرمانده انتظامی خرم‌آباد در پایان ضمن هشدار به افراد قانون شکن و مخل نظم و امنیت گفت: پلیس با اقتدار و اختیارات قانونی اجازه عرض اندام به افراد  قانون شکن و مخل نظم و امنیت را نخواهد داد و قطعا هر کجا باشند خواب را از چشمانشان خواهیم گرفت چرا که امنیت و آسایش مردم خط قرمز ماست.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول