اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

فعالیت 4 هزار واحد صنفی در چابهار و دشتیاری

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت سیستان و بلوچستان از فعالیت 4 هزار واحد صنفی در شهرستانهای چابهار و دشتیاری خبر داد و گفت: سیستان و بلوچستان، رتبه برتر کشوری در حوزه بازرسی و نظارت را کسب کرد.

فعالیت 4 هزار واحد صنفی در چابهار و دشتیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمدقاسمی طی سفر به چابهار و دیدار با بازرسی این اداره گفت: تلاش بازرسی در سطح استان باعث شد که سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان رتبه برتر بازری و نظارت کشور را کسب کند.

محمد قاسمی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بازرسان و نتایج حاصله در سال گذشته، که منجر به کسب رتبه نخست بازرسی و نظارت کشور شد. عنوان کرد: انتظار می رود در سالجاری نیز با تلاش مستمر، مجددا، استان، در رتبه نخست کشوری قرار گیرد.

وی افزود: در سال ۹۹ با توجه به شرایط اقتصادی که شاهد آن هستیم، قطعا سختی کار حوزه بازرسی بیشتر خواهد بود و با توجه به‌ تفاهمنامه انجام منعقد شده، مقرر شده نیروهای بسیجی نیز در بخش بازرسی و نظارت همکاری داشته باشند.

در ابتدای این جلسه حمیدرضا شایان رئیس اداره صمت چابهار گزارشی از عملکرد بازرسی و نظارت شهرستان در حوزه مختلف صنفی ارائه کرد و گفت: با توجه به تعداد واحدهای صنفی (حدود ۴۰۰۰ واحد صنفی) در دو شهرستان چابهار و دشتیاری، مجموعا ۳ اکیپ بازرسی وجود دارد و با توجه به حجم ماموریت ها، عمدتا با کمبود نیروی بازرسی متخصص مواجه هستیم، البته بازرسان شهرستان همواره تلاش کرده‌اند تا بهترین اثر بخشی را در انجام وظایف محوله داشته باشند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول