اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

المیادین: مذاکره لبنان با سوریه بر سر خبرنگار آمریکایی صحت ندارد

شبکه المیادین اخبار حاکی از مذاکره یک مقام لبنانی با مقامات سوری در سفرش به دمشق درباره ناپدید شدن یک شهروند و روزنامه نگار آمریکایی در سوریه را مردود خواند.

المیادین: مذاکره لبنان با سوریه بر سر خبرنگار آمریکایی صحت ندارد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود در دمشق اخبار حاکی از اینکه رئیس سازمان اطلاعات و امنیت لبنان در سفر به دمشق حامل پیامی از سوی واشنگتن درباره «اوستین تایس» شهروند و روزنامه نگار آمریکایی در سوریه بوده باشد، رد کرد.

این شبکه تاکید کرد: «اخبار حاکی از وجود مذاکراتی در این باره یا اینکه حتی مقامات سوریه حضور این خبرنگار نزد خود را تصدیق کنند، وجود ندارد.»

شبکه المیادین گفت: «سرلشکر ابراهیم همیشه به دمشق سفر می‌کند، اما درباره این موضوع اصلا بحث نشده است.»

شبکه الجدید لبنان دیروز گفته بود که عباس ابراهیم گفته است که بعد از بازگشت از واشنگتن سفر دو روزه‌ای به سوریه داشته تا درباره آزادی اوستن تایس، شهروند آمریکایی میانجیگری کند.

پایگاه خبری النشره نیز دیروز به نقل از سرلشکر ابراهیم  نوشت: «پس از سفرم به واشنگتن، سفری دو روزه به سوریه داشتم، صحبت درباره تایس متوقف نشده و نخواهد شد، به مادرش قول داده‌ام که موضوع تحریم‌ها، مرا از تکمیل پرونده پسرش بازندارد.»

اوستن تایس، روزنامه نگار مستقل و افسر سابق مارینز آمریکا در سال ۲۰۱۲ در سوریه ناپدید شده و آمریکایی‌ها گمان می‌کنند که نزد دولت سوریه در بازداشت است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول