اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف انبار احتکار بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی در فریدونکنار

رئیس اداره صمت فریدونکنار گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی با حکم دادستانی در شهرستان فریدونکنار در راستای برخورد قاطع با عوامل گران‌فروشی و احتکار مواد غذایی، انبار احتکار کشف شده است.

کشف انبار احتکار بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی در فریدونکنار

اسماعیل اسماعیلی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فریدونکنار در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با عوامل گران‌فروشی و احتکار مواد غذایی، انبار احتکار بیش از هزار و ۵۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی با حکم دادستانی در شهرستان فریدونکنار کشف شده است.

وی افزود: روز جاری با حکم دادستانی و با تلاش ماموران سپاه فریدونکنار و اداره صمت فریدونکنار از منزل متروکه مقدار هزلر و ۳۲۸ لیتر روغن خوراکی و ۳۵۰ کیلوگرم روغن مارگارین کشف و ضبط شد.

به گفته اسماعیلی همچنین در بازرسی از این انبار احتکار مقدار ۲۱۵ کیلوگرم پودر کاکائو و کیک نیز کشف و ضبط و پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فریدونکنار با تاکید بر اینکه قطعا با عوامل گران‌فروشی و احتکار مواد غذایی برخورد قانونی می شود، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند هرگونه مورد مشکوک از رفت و آمد به اماکن متروکه که احتمال استفاده به عنوان انبار کالا دارد را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول