اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توزیع چهار هزار بسته غذایی توسط جمعیت هلال احمر فارس

دیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از توزیع چهار هزار بسته غذایی در مرحله دوم کمک مومنانه توسط این جمعیت خبر داد.

توزیع چهار هزار بسته غذایی توسط جمعیت هلال احمر فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین درویشی امروز در مراسم توزیع چهار هزار بسته غذایی توسط جمعیت هلال احمر با اشاره به آغاز مرحله دوم نقش‌آفرینی این جمعیت در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان جامعه اظهار داشت: در مرحله دوم این رزمایش چهار هزار سبد غذایی آماده شده و با حضور استاندار بین شعب جمعیت تقسیم و به زودی توزیع می‌شود. 

وی ارزش مجموع این بسته ها را ۱۶ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: هر سبد شامل برنج، ماکارونی، روغن مایع، رب گوجه،چای، قند و عدس به ارزش هر سبد ۴۰۰ هزار تومان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس ادامه داد: از ابتدای اسفندماه ۹۸ جمعیت هلال احمر استان فارس با پویش «دست یار» فعالیت‌های حمایتی خود را آغاز کرده که همچنان نیز ادامه دارد و در قالب این پویش ۱۲ هزار سبد حمایتی اعم از غذایی، بهداشتی، نوشت‌افزار و پوشاک از محل کمک های خیرین داوطلب و مردم تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

درویشی بیان کرد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه هلال احمر استان نیز در قالب این رزمایش کمک‌هایی را از محل اعتبارات و منابع مالی سازمانی به نیازمندان ارائه داد که در مرحله نخست در ماه رمضان هزار سبد به ارزش هر کدام ۳۰۰هزار تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش یادشده در جمعیت هلال احمر استان فارس بیان کرد: در مرحله دوم رزمایش چهار هزار سبد غذایی توسط ۲۶شعبه شهرستانی جمعیت هلال احمر فارس بین جامعه هدف ازپیش شناسایی شده در قالب بسته بندی یکسان و ممهور به لوگوی سازمانی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ ن/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول