اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز به کار مرکز افق امامزادگان حضرتین(ع) شهرقدس/ یک‌هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود

تولیت آستان امامزادگان حضرتین(ع) شهرقدس با اشاره به راه‌اندازی و آغاز به کار مرکز افق این آستان به منظور انجام امور خیریه، اجتماعی، فرهنگی و قرآنی، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته یک‌هزار بسته معیشتی میان خانوارهای کم‌برخوردار شهرقدس توزیع خواهد شد.

آغاز به کار مرکز افق امامزادگان حضرتین(ع) شهرقدس/ یک‌هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت‌الاسلام محمدرضا خانی، تولیت آستان مقدس امامزادگان حضرتین(ع) امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی مرکز افق خبر داد و اظهار کرد: مرکز افق آستان مقدس امامزادگان حضرتین در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی فعالیت دارد و تمام اقدامات اداره اوقاف و امورخیریه در این بخش زیر نظر این مرکز انجام می‌شود.

وی ضمن تشریح فعالیت‌های مرکز افق گفت: انجام امورخیریه مانند تأمین جهیزیه، کمک به ایتام و کمک‌رسانی در مناطق کم‌برخوردار از جمله فعالیت‌های اجتماعی این مرکز است و در زمینه‌های فرهنگی و قرآنی نیز برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

تولیت آستان مقدس امامزادگان حضرتین(ع) بیان کرد: با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان در جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی با استفاده از بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام خانی با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برخی کسب و کارها به برخی صاحبان مشاغل آسیب‌هایی وارد شد که در این راستا تاکنون حدود ۴ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده و برنامه‌ریزی برای توزیع یک‌هزار بسته دیگر در حال انجام است.

انتهای پیام/ش/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول