اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

موتورلانس ناجی شهروندان در زمان طلائی /انجام 1745ماموریت اورژانسی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از راه اندازی سه پایگاه اورژانس موتوری تبریز خبر داد.

موتورلانس ناجی شهروندان در زمان طلائی /انجام 1745ماموریت اورژانسی

فرزاد رحمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: سه پایگاه اورژانس موتوری تبریز از ابتدای سال جاری یک هزار و 745 ماموریت اورژانسی انجام داده اند که از این تعداد 307 مورد برای ادامه اقدامات توسط آمبولانس های اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته اند و مابقی تحت خدمات سرپایی قرار گرفته اند.

وی افزود: موتورلانس ها بهترین وسیله حضور عوامل مجرب اورژانس و تجهیزات ارزشمند آنها در کوتاه ترین زمان ممکن بر بالین بیمار تا رسیدن آمبولانس هستند.

رحمانی تصریح کرد: موتورلانس ها نیاز به نیروی انسانی کمتری دارند و از سوی دیگر با سرعت عمل بیشتر، نقش مهمی در ارائه خدمات به بیماران و مصدومان دارند و به عنوان پیش قراول در ماموریت ها اعزام می شوند و در صورت نیاز به اقدامات درمانی بیشتر، آمبولانس اعزام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به این خدمت جدید وقتی بیشتر حس می شود که جمعیت بیش از یک ونیم میلیون نفری تبریز و تردد و ترافیک بالای آن، زمان رسیدن واحدهای اورژانس را زیاد می کرد اما با بکارگیری موتورلانس ها، زمان رسیدن نیروهای اورژانس کاهش قابل توجهی می یابد.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول