اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

«مرگ بر آمریکا» با نابودی آمریکا و مولود نامشروعش رژیم صهیونیستی در حال تحقق است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروزه شاهدیم که شعار «مرگ بر آمریکا» با نابودی آمریکا و مولود نامشروعش اسرائیل در حال تحقق است.

«مرگ بر آمریکا» با نابودی آمریکا و مولود نامشروعش رژیم صهیونیستی در حال تحقق است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ظهر امروز در دیدار معاون و مدیران کل حوزه آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نیروی پلیس باید دو جهت را درنظر بگیرد، از یک بُعد باید در برابر ناامنی‌ها بویژه موارد تحمیلی که از ناحیه دشمنان ایجاد می‌شود با استحکام هرچه بیشتر برخورد کند و از یک طرف اخلاق را فراموش نکند که جمع این دو مساله «اخلاق» و «استحکام» در رفتار بسیار سخت و ارزشمند است.

وی مسأله تعلیم و تربیت نیروهای انتظامی را امر بسیار مهمی برشمرد و با آرزوی توفیق بیشتر برای خدمتگزاران این عرصه گفت: مطابق دستور قرآن کریم، دشمنی و کینه ورزی قومی با ما نباید موجب این شود که از مرزهای عدالت و اخلاق تجاوز کنیم یعنی حتی با دشمن کینه ورز هم، رعایت اخلاق و عدالت نباید فراموش شود و این باید به عنوان یک مسأله مبنایی در مسایل تربیتی مورد توجه باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: پلیس در میان برخورد و مواجهه با تخلفات عموم افراد در جامعه که غالباً دوستان انقلاب هستند و یا ممکن است بی‌تفاوت باشند و یا نهایتاً فریب خوردگان از سوی دشمنان نظام و انقلاب، باید همیشه این مسأله مبنایی مورد توجه باشد که برخورد با تخلفات باید همراه با عدالت ورزی و اخلاق انجام گیرد، زیرا فراموشی اخلاق و عدالت تبعات بسیارناگواری را در پیش خواهد داشت و از سوی دیگر اگر این مسأله در انجام مأموریت‌ها، مورد عنایت قرار گیرد بسیاری از مسائل به خودی خود مرتفع خواهد شد.

آیت الله محمدی ری شهری ادامه داد: با «کیمیای اخلاق» می‌توان دشمن را به دوست تبدیل کرد و از توصیه‌های امنیتی حضرت علی علیه السلام نیز این است که انسان طوری با دشمن خود رفتار کند که دشمن او به دوست او تبدیل شود؛ این روشی است که پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم و اهل بیت علیهم السلام آن را در پیش گرفته بودند.

وی افزود: در همه سطوح باید تلاش کنیم به تعداد دوستان رهبری و دوستان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیافزایم و از تعداد دشمنان بکاهیم و این مسأله مطابق با روایات و رهنمودهای دینی با اخلاق مداری و عدالت ورزی در عین انجام وظایف اصلی محقق خواهد شد.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث در پایان با آرزوی از بین رفتن این بیماری خطرناک و عافیت برای همه بیماران در این ایام گفت: امروزه شاهدیم که شعار «مرگ بر آمریکا» با نابودی آمریکا و مولود نامشروعش اسرائیل در حال تحقق است و آرزو می‌کنیم که با یاری خداوند متعال به زودی شاهد برطرف شدن همه مشکلات برای امت اسلامی و همه جوامع بشری باشیم.

به گزارش فارس، در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام گرفته از سوی معاون آموزشی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه شد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول