اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشف 142 دام قاچاق در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۱۴۲ رأس دام زنده قاچاق به ارزش بیش از نیم میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف 142 دام قاچاق در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین بساطی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری مشکات این شهرستان با همکاری عوامل بسیج، در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و تشدید برخورد با قاچاقچیان، حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی به شهر کاشان به ۲ دستگاه کامیون بنز، ۲ دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کاشان بابیان اینکه، مأموران در بازرسی بیشتر از این خودروها تعداد ۱۴۲ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز قانونی حمل کشف کردند، تصریح کرد:طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق بیش از نیم میلیارد ریال تعیین‌شده است.

وی بابیان اینکه در این راستا ۵ متهم دستگیرشده است، گفت: پس از تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی و مطالبه به‌حق مردم تحویل مراجع قضائی و خودروهای متوقف به پارکینگ منتقل‌شده‌اند.

بساطی با اشاره به اینکه احشام کشف‌شده برای توزیع در بازار تحویل مراجع ذی‌ربط شده است، از مردم درخواست کرد و افزود: با گزارش به‌موقع اخبار در خصوص فعالیت افراد سودجو درزمینهٔ قاچاق از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰، پلیس را در مبارزه با این پدیده شوم همراهی کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول