اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

سربندی که سلامت بدن انسان را کنترل می‌کند

یک شرکت نوپا سربند جدیدی را تولید کرده که با بررسی شرایط بدن، از وضعیت سلامت بدن اطمینان حاصل می‌کند و برای کمک به برنامه‌ریزی تمرینات ورزشی نیز قابل استفاده است.

سربندی که سلامت بدن انسان را کنترل می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از تک تایمز، سربند تولیدی شرکت اکسی استراپ دقت بالایی برای کنترل علائم حیاتی مرتبط با سلامت دارد و در هر شرایط آب و هوایی و نیز در حین حرکت، در منزل یا خارج از آن وضعیت اشخاص را بررسی می‌کند.

اکسی استراپ مدعی است که تولید این سربند حاصل ده سال همکاری تعداد قابل توجهی مهندس، پزشک و قهرمانان ورزشی است. این سربند قادر به اطلاع رسانی صوتی به کاربران نیز هست و به طور آنی ضربان قلب، دمای بدن و سطح اکسیژن بدن را کنترل می‌کند.

گروه سازنده می‌گوید این سربند را حتی در مسیر قله اورست نیز کنترل کرده و از کارایی آن مطمئن است. با استفاده از این سربند می‌توان بیماری‌های افراد را شناسایی کرد یا وقوع مشکلات ناگهانی بدنی را در آنها تشخیص داد. این محصول فعلاً مراحل آزمایشی را پشت سرمی گذارد و قیمت و زمان عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول