اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مشارکت 4 هزار کارمند زنجانی در حمایت از ایتام

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری 3 هزار و ۹۰۴ کارمند نیکوکار در سطح استان در طرح ایتام و محسنین خبر داد.

مشارکت 4 هزار کارمند زنجانی  در حمایت از ایتام

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مردم ولایتمدار استان زنجان همواره با تأسی به ائمه اطهار(ع) در حوزه انجام مسؤولیت‌های اجتماعی به ‌ویژه کمک به نیازمندان پیشرو بوده و در این زمینه اقدامات قابل توجهی در استان انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای طرح رزمایش همدلی و کمک قابل توجه خیرین در این طرح بیان کرد: خوشبختانه در ایام کرونا شاهد مشارکت همدلانه خیرین در دستگیری از نیازمندان بودیم.

وی از اجرای طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی در قالب «پویش ایران سرزمین مهربانی» با هدف جذب حامیان جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین مورد حمایت این نهاد خبر داد و اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با اجرای این طرح زمینه مشارکت بیش از پیش خیران زنجانی، کارکنان دستگاه‌های اجرایی‌، اصناف و اقشار در این طرح فراهم شود.

صفری از همکاری 3 هزار و ۹۰۴ کارمند نیکوکار در سطح استان در طرح ایتام و محسنین خبر داد و افزود: امید است با جریان‌سازی و گفتمان‌سازی موثر در این بخش و مشارکت حداکثری کارکنان دولت و همکاری مضاعف مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، بیمه‌ها، نهادهای قضایی، نظامی و انتظامی و همچنین اتحادیه‌ها، زمینه رفع مشکلات ایتام را فراهم سازیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین ایجاد و توسعه مراکز نیکوکاری به صورت تخصصی با هدف ایجاد پیوند بین توان اغنیاء و نیازمندان و اجتماع محور کردن فرآیند فقر‌زدایی را از رویکردهای دیگر این نهاد در حوزه خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند جامعه عنوان کرد و گفت: با همین رویکرد تعداد مراکز نیکوکاری استان به ۱۱۶ مرکز افزایش یافته و از محل مشارکت خیران و نیکوکاران در برنامه‌های اجرایی این نهاد از طریق این مراکز و تشکل‌های مردمی  تحت نظر کمیته امداد خدمات قابل توجهی به خانواده‌های نیازمند ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول