اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذرماه/ تردد شهر به شهر ممنوع است!

رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی و منع تردد استان به استان، شهر به شهر از شنبه اول آذرماه خبر داد.

محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذرماه/ تردد شهر به شهر ممنوع است!

حسین بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع در استان، اظهار داشت: روزهای سخت کرونایی را پشت سر می‌گذاریم و روزهای سخت‌تری را با توجه به سردتر شدن هوا و شیوع بیشتر ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا در پیش داریم.

وی به اشاره به سرمادوست بودن ویروس کرونا، ادامه داد: کرونا ویروسی هزار چهره است و هر روز با علائم جدیرتری خود را نشان می‌دهد لذا باید تمامی تمامی دستگاه مرتبط با حفظ سلامتی مردم باید تمامی فعالیت و تلاش خود را برای پیشگیری از وقوع بحرانی شدن وضعیت کرونا به کار گیرند.

رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از روز شنبه اول آذرماه خبر داد و افزود: این محدودیت‌های کشوری و از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب شده که در راستای حفظ سلامتی مردم با کمک نیرو‌های مسلح (نیروی انتظامی) در برخورد با تجمعات و ترددها سختگیرانه‌تر می‌شود.

بیگلری ادامه داد: منع تردد استان به استان، شهر به شهر از اول آذرماه اعمال می‌شود از مردم در خواست همکاری داریم چون کرونا با کسی شوخی ندارد و همه را درگیر می‌کند.

وی تصریح کرد: این روزها چیزی به‌نام آنفولانزا و سرماخوردگی نداریم هر کسی با هر علائمی شبیه کوفتگی بدن، تب، سرفه و... بلافاصله خود را قرنطینه و از حضور در تجمعات خودداری کند.

بیگلری از مردم خواست از مصرف خودسرانه آنتی‌بیوتیک‌ها و کورتون‌ها خودداری کنند و افزود: این روزها مصرف خودسرانه داروها زیاد شده که این اصلا به سود کرونا نیست.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول