اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

علیزاده: کی‌روش من را زد کارت زرد نصیب من شد!/امیدوارم چمن مصنوعی اذیتمان نکند

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: دربی کرمان می‌تواند بازی خیلی خوبی باشد و امیدوارم چمن مصنوعی دو تیم را اذیت نکند.

علیزاده: کی‌روش من را زد کارت زرد نصیب من شد!/امیدوارم چمن مصنوعی اذیتمان نکند

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی گل‌گهر در اولین هفته لیگ برتر مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی اول بازی خیلی خوب، فیزیکی و درگیرانه‌ای بود.

وی ادامه داد: عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم سوار بر بازی بودیم. خداراشکر توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم. سپاهان تیم بزرگ و قابل احترامی است. خیلی خوشحالیم که در اولین بازی توانستیم تیم بزرگی را شکست بدهیم.

علیزاده در مورد اینکه با این پیروزی، برخی گل‌گهر را حتی مدعی قهرمانی می‌دانند گفت: برای این صحبت‌ها خیلی زود است. بر اساس صحبت‌های امیرقلعه‌نویی ما بازی به بازی پیش می‌رویم. باید به آینده امیدوار باشیم اما صحبت از قهرمانی الان خیلی زود است. امیدوارم در تمام بازی‌ها بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

 

هافبک گل‌گهر در خصوص کبودی زیر چشمش که به خاطر درگیری با مهاجم سپاهان در هفته اول به وجود آمده، عنوان کرد: همانطور که اشاره کردم بازی درگیرانه‌ای داشتیم. کی‌روش لطف کرد و دو بار پشت سر هم با آرنج من را زد و داور هم لطف کرد و به من کارت زرد داد. سعیدالهویی هم آمده بود جدا کند که داور او را اخراج کرد. احتمالا جریمه هم بشود و به من گفت باید این جریمه را تو بدهی! واقعا یک لحظه عصبانی شدم. در یک صحنه به لب من ضربه زد و 30 ثانیه بعد هم به چشمم زد که امیدوارم از قصد نبوده باشد.

علیزاده ضمن اشاره به شرایط تیم گل‌گهر در مورد بازی بعدی این تیم مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: باشگاه همه امکانات را در اختیارمان گذاشته است. برنامه ریزی خیلی خوبی در این دوماه داشتیم. تمریناتمان خیلی سخت و فشرده بود و مزد آن را به نظرم در بازی اول گرفتیم. اما آن بازی تمام شده و از این به بعد باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم.به نظرم این دربی می‌تواند یک بازی خیلی خوبی باشد. امیدوارم چمن مصنوعی دو تیم را اذیت نکند و بتوانیم بازی خوبی را ارائه بدهیم و با دست پر از از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول