اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تصویب رشته کارشناسی پرستاری در دانشگاه آزاد قشم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم از موافقت و تصویب شورای گسترش وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با رشته پرستاری واحد قشم خبرداد.

تصویب رشته کارشناسی پرستاری در دانشگاه آزاد قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دسینه اظهار کرد: به دنبال پیگیری‎های انجام شده در ماه‎های اخیر و تأمین و تجهیز امکانات لازم برای راه‎اندازی رشته پرستاری در واحد قشم و به‎ دنبال بازدید نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این دانشکده توانستیم رضایت مسئولان و بازرسان این وزارتخانه را در خصوص راه‎اندازی رشته پرستاری جلب کرده و این رشته را در واحد قشم به تصویب برسانیم.

وی افزود: تصویب رشته پرستاری در مقطع کارشناسی این واحد علاوه بر بهره مندی از پتانسیل‌های موجود در واحد قشم منجر به تربیت و آموزش نیروهای متخصص در رشته پرستاری و حضور آنها در بدنه کادر درمان جزیره می‌شود که این امر قطعاً کمک شایانی به مجموعه درمانی و سلامت در جزیره قشم و استان هرمزگان خواهد کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قشم ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت‌های موجود در دانشکده بین الملل پزشکی قشم در آینده و با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی شاهد تصویب سایر رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی و پیراپزشکی در این واحد و همچنین احداث و راه اندازی «دی کلینیک پزشکی و مرکز جراحی»  در جزیره قشم باشیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول