اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سوارس: من با مسی درباره خانواده حرف می‌زنم نه فوتبال/ از بازی فلیکس لذت ببریم

لوئیس سوارس در مصاحبه اختصاصی با مارکا در خصوص شرایط سخت ترک بارسلونا، علت افت مسی، شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ و ژائو فلیکس صحبت کرد.

سوارس: من با مسی درباره خانواده حرف می‌زنم نه فوتبال/ از بازی فلیکس لذت ببریم

به گزارش خبرگزاری فارس، تابستان امسال در روزهای جنجالی باشگاه بارسلونا سوارس به شکلی نه چندان مناسب از نیوکمپ رفت و راهی اتلتیکومادرید شد.

ستاره اروگوئه‌ای در مصاحبه‌ای اختصاصی با مارکا در خصوص آن روزها صحبت کرد و اشاره داشت که شکل رفتنش از بارسلونا باعث شکستگی دلش شده است.

سوارس در خصوص اینکه آیا رفتار سران بارسلونا به نوعی بی‌احترامی بوده است گفت: نه بی احترامی نبود ولی شکل و شمایلش مرا ناراحت و دل‌شکسته کرد. قبلاً هم گفتم به بارسلونا افتخار می‌کنم. آنها زمانی که کسی مرا نمی‌خواست مرا خواستند. در آنجا خوشحالی را پیدا کردم و یک مدت لذت بخش را در این تیم گذراندم.

وی در خصوص مشکل گلزنی بارسلونا و این سوال که آیا دل بارسایی‌ها برای تو تنگ شده است؛ اظهار داشت: مشکلی در رفتن من نبود. آنها تغییر برنامه و ایده داشتند یا هر اسمی که شما می‌خواهید روی آنها بگذارید. من مجبور بودم که آن را بپذیرم زیرا آنها به من احتیاج نداشتند. به اتلتیکو رفتم و اکنون مجبورم زندگی‌ام را در اینجا دنبال کنم. در خصوص مشکلی نیز باید بگویم وقتی می‌بینم دوستانم مشکل دارند احساس بدی پیدا می‌کنم ولی به نظرم آنها روی چرخه خواهند افتاد و به سرعت گل خواهند زد.

سوارس در خصوص اینکه مسی چرا کم فروغ شده اظهار داشت: ما زیاد با هم صحبت می‌کنیم، شما هم این مسئله را می‌دانید ولی واقعا ما در خصوص فوتبال حرف نمی‌زنیم بیشتر راجع به زندگی صحبت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما هر 2 بچه داریم که اخیرا تولدشان نیز بود، به خاطر همین صحبت ما از زندگی است، از ویروس کرونا یا هر چیز دیگر و در خصوص فوتبال خیلی کم با هم حرف می‌زنیم. ما بیشتر نگران این هستیم که حال خانواده‌مان چطور است تا اینکه چه اتفاقی در فوتبال رخ می‌دهد.


سوارس: بردن لالیگا با پیراهن اتلتیکو بسیار هیجان‌انگیز است

وی ادامه داد: ما اگر بتوانیم در اتلتیکو راندمان خود را بالا بریم می‌توانیم مقابل بایرن نیز رقابت کنیم. بایرنی که در کنار لیورپول بهترین تیم حال حاضر اروپاست. اگر در لحظات مهم ما موثرتر بازی کنیم موفق خواهیم شد زیرا لیگ قهرمانان اروپا به لحظات وابسته است.

ستاره اتلتیکو در خصوص رقابت لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن تیم مادرید گفت: به نظرم رقابت در اروپا بسیار با لالیگا تفاوت دارد. این بازی‌ها به لحظه انجام دیدار مربوط می‌شود و خیلی زیاد فیزیکی است. بازی اتلتیکو مقابل بایرن ضد ما بود زیرا آنها خیلی موثرتر از ما بازی کردند. آنها سرجمع 5 یا 6 موقعیت داشتند که 4 تای آن گل شد. ما هم شانس گلزنی داشتیم ولی نتوانستیم آنها را به گل بدل سازیم. لیگ قهرمانان اروپا همین است و گل نزنید هزینه‌اش بسیار بالا خواهد بود.

سوارس از حضور در اتلتیکومادرید اظهار رضایت کرد و از اتحاد، انسجام و جاه طلبی تیم سیمئونه گفت.

ستاره اروگوئه‌ای اظهار داشت: سطح بازیکنان و مربی اتلتیکو بسیار بالاست. مردم اینجا نازنین هستند و خیلی زود مرا به عنوان فردی از خانواده خودشان پذیرفتند. این مسائل به من کمک کرد که خیلی زود با تیم وفق پیدا کنم.

سوارس تصریح کرد: چیزی که مرا متعجب می‌کند عملکرد سیمئونه است که چطور این همه سال موفق را در این باشگاه گذراند. تمام تیم در حال تلاش کردن است و اگر شخصی نتوانست بازی کند، بازیکنی دیگر سریعاً جایش را پر می‌کند. احساس مسئولیت به تمامی باشگاه سرایت کرده است.

وی در انتها به تمجید از «ژائو فلیکس»، ستاره جوان پرتغالی اتلتیکومادرید پرداخت. او در سوال مارکا که تو با بهترین بازیکن دنیا بازی کردی و نظرت در خصوص فلیکس چیست؟گفت: ما باید لذت ببریم از جوانانی که در حال رشد است،‌ اعتماد به نفس بالایی دارد و اتفاق‌های فوق العاده رقم می‌زند. او تشنه موفقیت است، جاه طلب است و می‌خواهد چیزهای بزرگ بدست آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول