اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اشتغال بیش از 3 هزار و 700 مددجوی ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در نیمه نخست امسال برای بیش از 3 هزار و 700 نفر از مددجویان و نیازمندان جویای کار در این استان شغل ایجاد شده است.

اشتغال بیش از 3 هزار و 700 مددجوی ایلامی

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در نیمه نخست سال جاری برای بیش از 3 هزار و 700 نفر از مددجویان و نیازمندان جویای کار در استان ایلام شغل ایجاد شده است.

وی با عنوان اینکه شرکت‌ها و موسسات کاریابی این استان بر اساس تفاهم نامه‌هایی که با آنها به امضاء رسیده است در زمینه اشتغال زایی برای نیازمندان همکاری‌های خوبی با این نهاد دارند، تصریح کرد: در این مدت 238 مددجوی جویای کار این نهاد توسط این موسسات در قالب طرح کاریابی وارد عرصه اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد استان ایلام همچنین گفت: ایجاد اشتغال با همکاری راهبران شغلی نیز یکی دیگر از برنامه های مهم امداد در راستای اشتغال زایی مددجویان بوده که نیمه نخست امسال بیش از هزار و 200 مددجو با همکاری این راهبران صاحب شغل و درآمد شده‌اند.

وی ادامه داد:  از ابتدای سال جاری تاکنون برای بیش از هزار و 600 طرح اشتغال زایی به صورت مستقیم توسط این نهاد برای مددجویان استان راه اندازی شد که در این زمینه بیش از 63 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

موسی نژاد با عنوان اینکه مجریان طرح‌های اشتغال زایی کمیته امداد با اجرا و توسعه طرح اشتغال زایی خود توانسته‌اند برای افراد دیگری نیز از مددجویان امداد شغل ایجاد کنند، تصریح کرد: در نیمه نخست امسال برای 660 مددجو از این طریق شغل ایجاد شده است.

وی در پایان با عنوان اینکه توانمندسازی خانواده‌های نیازمند یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی این نهاد است تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از ظرفیت‌های بزرگ و برنامه مهم امداد ایلام در این زمینه است.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول