اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ستاره اسبق ایتالیا: بارسلونا دیوانه است که سوارس را فروخت

ستاره اسبق رئال مادرید و رم و تیم ملی ایتالیا به تمجید از لوئیس سوارس پرداخت و فروش او توسط بارسلونا را یک دیوانگی محض خواند.

ستاره اسبق ایتالیا: بارسلونا دیوانه است که سوارس را فروخت

به گزارش خبرگزاری فارس، درخشش لوئیس سوارس در تیم اتلتیکو از یک طرف و بی‌خطر بودن خط حمله بارسلونا تا لحظه کنونی باعث شده تا بسیاری از فروش عجیب ستاره اروگوئه‌ای صحبت کنند. (صحبت‌های امروز سوارس با مارکا را در اینجا بخوانید)

البته دلیل اصلی بارسلونا برای فروش سوارس مسائل مالی بود ولی کومان نیز پیشتر مصاحبه‌ای کرد و اظهار داشت که سطح توانایی او به گونه‌ای است که نمی‌تواند در ترکیب اصلی بازی کند!

این صحبت تعجب همگان را برانگیخت و در ادامه لوئیس سوارس با درخشش در اتلتیکو پاسخ محکمی به سرمربی بارسلونا داد. (گزارشی از عملکرد لوئیس سوارس در اتلتیکو را در اینجا بخوانید)

کاسانو، ستاره اسبق ایتالیایی‌ها که سابقه بازی در رئال مادرید را نیز دارد، شب گذشته در صحبت با کریستین ویری در خصوص لوئیس سوارس صحبت کرد.

او گفت: بارسایی‌ها گفتند که سن سوارس بالا است. این حرف واقعاً دیوانگی است. او طی 6 سال 350 گل به ثمر رساند و متوجه نمی‌شوم چطور او را از باشگاه بیرون انداختند. آنها اکنون آنتوان گریژمان را مهاجم مرکزی خود کرده‌اند.

کاسانو همچنین در خصوص مسی نیز گفت:‌ مسی در آرژانتین 70 گل زده و مارادونا 30 گل. او همیشه در کنار بهترین مهاجمان بوده ولی هیچ وقت دفاع یا دروازه‌بان خوبی نداشته است.


آنتونیو کاسانو در رم درخشید و پس از آن در تیم‌های رئال مادرید، سمپدوریا، میلان، اینترمیلان و پارما بازی کرد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول