اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نظری: قلعه نویی و پیشکسوتان صاحبخانه هستند، ما مستاجر/دلیل غیبت عبدیان در جلسه کسالت مادرش بود

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: من و امثال من مستأجر استقلال هستیم اما این باشگاه خانه امثال امیر قلعه‌نویی و پیشکسوتانش است و آنها در اینجا صاحبخانه هستند.

نظری: قلعه نویی و پیشکسوتان صاحبخانه هستند، ما مستاجر/دلیل غیبت عبدیان در جلسه کسالت مادرش بود

حجت نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین نشست هیأت مدیره باشگاه استقلال که دو شب پیش در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: ‌این نشست به میزبانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و پیرامون مسائل مختلف از جمله هزینه‌های باشگاه و بحث خصوصی‌سازی و همچنین مطالبات استراماچونی صحبت‌هایی بین طرفین صورت گرفت.

* در نشست هیات مدیره بحثی در مورد انتخاب مدیرعامل نشد

وی در خصوص اینکه آیا پیرامون انتخاب مدیرعامل در این جلسه بحثی صورت گرفته است یا خیر،‌ عنوان کرد: واقعا در مورد مدیرعامل در جلسه هیأت مدیره بحثی انجام نشد چون قرار است طی روزهای آینده همه اعضا گزینه‌های مدنظر خود را بررسی و پس از جمع‌بندی در اختیار مجمع باشگاه استقلال قرار دهند تا تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ شود.

* اسامی زیادی برای حضور در هیات مدیره مطرح شده است

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور نامداری که پیش از این مبالغی را به مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در بحث امضاء قراردادها کمک کرده بود در هیأت مدیره صحت دارد یا خیر،‌گفت: واقعا در این مورد نمی‌دانم سرنوشت چه خواهد شد تا امروز اسم عزیزان زیادی برای حضور در هیأت مدیره باشگاه استقلال مطرح شده و فراز و فرودهایی در این زمینه به وجود آمده است من نمی‌دانم نهایتا تصمیم وزیر ورزش و جوانان در این زمینه چه خواهد شد، در هر صورت به جای آقای سعادتمند در هیأت مدیره یک نفر باید انتخاب شود ولی  هنوز در این مورد تصمیم‌گیری نشده است.

*وزیر ورزش از مددی خواست تا روزی که هست کارش را با قدرت انجام بدهد

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود اعضای هیأت مدیره روی احمد مددی برای مدیرعاملی این باشگاه نظری ندارند و آیا وی به کار خود ادامه می‌دهد یا خیر،‌گفت:‌ طی صحبتی که آقای مددی در جلسه آخر با وزیر ورزش و  جوانان داشت نقطه نظرات خود را بیان کرد و خود آقای سلطانی‌فر به او اعلام کرد تا روزی که در این باشگاه حضور دارد تمام تلاش خود را انجام بدهد و طوری کار کند که انگار قرار است همیشه در استقلال بماند، البته شاید هم قرار باشد تغییراتی صورت بگیرد اما همانطور که اشاره کرد فعلا اعضای هیأت مدیره قرار است گزینه‌های مدنظر خود را بعد از جمع‌بندی در اختیار مجمع قرار بدهند و بعد از آن خود وزیر ورزش در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

*راه های درآمدزایی را به خاطر کسانی که دوست ندارند استقلال موفق شود اعلام نمی کنم

نظری در خصوص اینکه باشگاه برای پرداخت مطالبات استراماچونی چه برنامه‌ای دارد به فارس،‌گفت: ما برای تأمین منابع مالی بدهی به مربی ایتالیایی راه‌هایی را پیش‌بینی کرده‌ایم که فکر می‌کنم بتوانیم به منابع آن دست پیدا کنیم. باشگاه استقلال این امکان را دارد که با مخاطب و هوادار چند ده میلیونی‌‌اش ایجاد منابع مالی کند و اگر اجازه بدهید با توجه به اینکه خیلی از دوستان تمایل ندارند استقلال موفق شود و نتیجه بگیرد، راه‌های این درآمدزایی را اعلام نکنم اما مطمئناً راه‌هایی منطقی پیش‌بینی شده که طبق همان برنامه پیش خواهیم رفت.

* خواسته ام برای قهرمانی مطالبه هواداران استقلال بود

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه پیش از این از کادر فنی و بازیکنان این تیم خواستار قهرمانی لیگ برتر شده و آیا این درخواست وی روی تیم فشار وارد نمی‌کند، تصریح کرد: خواسته‌ای که من مطرح کردم همان خواسته هواداران میلیونی استقلال بود، شاید این درخواست من روی تیم هم فشاری وارد کند ولی همین موضوع می‌تواند از جنبه مثبت احساس و میل به پیروزی را در کادر فنی و بازیکنان تقویت کند. بی‌تردید همه از استقلال انتظار قهرمانی دارند و فکر نمی‌کنم از بدو تأسیس این باشگاه هواداران خواسته‌ای جزء این از تیم داشته باشند.

*نگران مسائل مالی نیستیم اما به چاه نفت هم نرسیده ایم

وی در پاسخ به این سوال که آیا با شکایت استراماچونی و پرداخت مطالبات بازیکنان کادر فنی و مخارج دیگر باشگاه نگرانی بابت مسائل مالی ندارند، عنوان کرد: اصلاً‌ نگران مسائل مالی نیستیم البته این صحبت من به این معنا و مفهوم نیست که ما به چاه نفت رسیده‌ایم. مشکلات مالی داریم اما برنامه‌ریزی‌هایی برای تأمین منابع مالی به همراه کارگزار انجام داده‌ایم و تلاش‌مان این است تا پایان فصل بتوانیم همه مشکلات مالی را حل کنیم. می‌دانیم در این راه سختی‌هایی وجود دارد اما ان‌شاءالله با همدلی و انسجام مشکلات را از پیش رو برمی‌داریم.

وی تصریح کرد: در این راه نیازمند همراهی و همکاری مدیران باشگاه و هواداران و پیشکسوتان هستیم و امیدوارم همه پیشکسوتان باشگاه استقلال به توصیه آقای قلعه‌نویی مبنی بر اتحاد عمل کنند و فقط و فقط از تیم حمایت کنند تا به امید خدا امسال موفق شویم.

*قلعه نویی و پیشکسوتان استقلال صاحبخانه هستند، ما مستاجر

نظری در خصوص اینکه در صحبت‌هایش به توصیه قلعه‌نویی اشاره کرده ولی سرمربی کنونی گل‌گهر سیرجان قبلاً در مصاحبه‌ای از وی گلایه کرده بود، گفت:‌قلعه‌نویی و تمام پیشکسوتان استقلال به گردن ما حق دارند و هر صحبتی که آنها انجام می‌دهند را ما روی چشم می‌گذاریم مطمئناً بعضی مواقع سوء تفاهماتی به وجود می‌آید که با گفت‌وگوی دو طرفه حل می‌شود اما من مطمئنم هستم امیر قلعه‌نویی هر زمان که در این باشگاه حضور داشته دغدغه‌اش موفقیت استقلال بوده است. من و امثال من مستأجر استقلال هستیم اما مطمئناً این باشگاه خانه امثال امیر قلعه‌نویی و پیشکسوتانش خواهد بود و آنها در این باشگاه صاحبخانه هستند.

* مشکلات لباس  بازیکنان تا چند روز دیگر حل می شود

نظری در خصوص اینکه سرانجام مشکل البسه استقلال چه زمانی حل می‌شود گفت:‌طی صحبتی که سرپرست باشگاه با کارگزار و چند برند خارجی خوب انجام داده بررسی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و ان‌شاءالله مشکل البسه تیم هم تا چند روز دیگر حل خواهد شد. گفته می‌شود مهدی عبدیان به دلیل ناراحتی از احمد مددی در بحث کاهش زمان قراردادها در جلسه هیأت مدیره استقلال شرکت نکرده و او نیز ناراحتی‌هایی دارد.

* عبدیان به دلیل کسالت مادرش در جلسه هیات مدیره حضور نداشت

نظری در خصوص این شایعه به فارس گفت: اصلاً چنین بحثی مطرح نیست. آقای عبدیان در جلسه هیأت مدیره حضور نداشت اما باید اشاره کنم که مادر او کمی ناخوش احوال است به همین دلیل چند روزی درگیر وضعیت جسمانی مادر خود بود. این را هم بگویم که او به صورت مجازی در جلسه هیأت مدیره حضور داشت چون ما در دفتر وزیر ورزش و جوانان حضور داشتیم با آقای عبدیان تماس مجازی برقرار کردیم و او ضمن عذرخواهی به خاطر بیماری مادرش توضیحاتی را ارائه کرد.

* ناراحتی عبدیان از مددی صحت ندارد

وی یادآور کرد: هیچ بحث حاشیه‌ای در این زمینه وجود ندارد و ناراحتی وی از مددی اصلا صحت ندارد. عبدیان با وجود اینکه در زمان انعقاد قراردادها، نماینده هیأت مدیره در عقد قرارداد با بازیکنان بود اما در جلسات حضور پیدا نمی‌کرد چون متأسفانه آن زمان هیچ هماهنگی با وی برای حضور در جلسات صورت نگرفت و وقتی او در این نشست ها حضور نداشته چرا باید با عقد قراردادها مخالفت داشته باشد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول