اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عرب براقی: سهرابی وقتی زورش به فغانی نمی‌رسد، سرِ من خالی می‌کند/ محرومیتم صحت دارد

داور فوتبال کشورمان گفت: رئیس دپارتمان داوری وقتی زورش به فغانی نمی‌رسد، روی سر من خالی می‌کند.

عرب براقی: سهرابی وقتی زورش به فغانی نمی‌رسد، سرِ من خالی می‌کند/ محرومیتم صحت دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر عرب براقی در خصوص خط خوردن نماش از فهرست الیت داوران ارسالی به فیفا، اظهار داشت: اتفاق غیرقابل باوری برایم رخ داد که توضیح دادنش هم برای خودم سخت و یک مقدار خنده‌دار شده است. روز چهارشنبه بود که در کلاس آنلاین کنفدراسیون آسیا بودم و زمانی که این کلاس تمام شد تصمیم گرفتم که یک ساعت استراحت کنم. وقتی بیدار شدم دیدم لیست داوران بین المللی کاملا دگرگون شده است. اتفاقاتی افتاده که باور نکردنی است. دوستان یک بار علیرضا فغانی را از لیست خارج کردند و این لیست را به صورت علنی در سایت فدراسیون اعلام نکردند.

* داوری که جایگزین فغانی شده بود، نامش در لیست ماند، اما مرا حذف کردند

وی در مورد خط خوردن نامش از لیست داوران بین المللی گفت:‌ وقتی نام فغانی از لیست خط خورده بود، داور دیگری جایگزین او شد، اما با فشاری که وارد شد فغانی به لیست بازگشت اما آن داور باقی ماند و نام منی که سابقه حضور در تمام کلاس‌های AFC را داشتم، حذف کردند.

عرب براقی در پاسخ به این سوال که اگر از لیست حذف شود آیا تمام دوره‌های آسیایی‌اش پاک خواهد شد، یا خیر، گفت: بله، در زمان تاج که به این آکادمی اضافه شده بودیم قرار شد ما ظرف سه تا سه و نیم سال وارد لیست شده و الیت شویم و بدون هیچ هزینه ارزی برای کشور، بتوانیم قضاوت کنیم.

* سهرابی با زیرکی لیست داوران را چهارشنبه بعد از ظهر منتشر کرد

داور فوتبال در مورد اینکه آیا صحبتی با مسئولان فدراسیون شده است یا خیر، گفت: نبی به دلیل همراهی تیم ملی در بوسنی شنبه شب به ایران بازگشت و فعلا نتوانسته‌ام با او صحبت کنم. قرار شده این اتفاق بیفتد و باید همه چیز مشخص شود. دوستان ما در دپارتمان داوران خیلی باهوش هستند. سهرابی خودش یک مغز متفکر است و او با زیرکی لیست را چهارشنبه بعد از ظهر منتشر کرد، چون پنجشنبه و جمعه هم تعطیل است و نبی هم در کشور حضور نداشت.

* استدلال رئیس دپارتمان داوری برایم جالب بود

وی گفت: وقتی با سهرابی صحبت کردم، گفتم معیار فنی‌تان برای انتشار این لیست چه بوده است او دائما در مورد داوران دیگری که در لیست وجود دارند، صحبت می‌کند. برایم جالب است که می‌گوید شما 28 سال دارید و او 34 ساله است و گناه داشت. من واقعا این موضوع را متوجه نمی‌شوم.

عرب برقی ادامه داد: بنده در این شرایط تحریم بدون اینکه ارزی از کشور خارج کشور شود و مانند یک درختی که کاشته شده و وقت محصول دانش است، به این وضعیت دچار شده و می‌خواهند کاری کنند که ارز از کشور خارج شود.

* محرومیتم صحت دارد/ سهرابی هر وقت زورش به فغانی نمی‌رسد، سر من خالی کند 

داور لیگ برتری فوتبال در مورد شایعه محرومیتش گفت: قطعا فکر می‌کنم صحت دارد و دو هفته است که قضاوتی را به من نداده‌اند و با حضور سهرابی در دپارتمان داوری این قضیه برایم مشخص بود. او یک اختلافی هم به خاطر مشکلی با فغانی داشت که در یک فرصت بهتر به آن خواهم پرداخت. او هر وقت زورش به فغانی نرسید، سعی می‌کند سر من خالی کند و خوشبختانه ماموریتش را هم به خوبی انجام داد.

* کسی که در زمین فوتبال قضاوت نکرده با چه معیاری رئیس دپارتمان داوری شده؟

وی تصریح کرد: سهرابی در هیچ یک از زمین‌های فوتبال قضاوت نکرده و مشخص نیست با چه ملاک و معیاری او را به عنوان رئیس دپارتمان داوری انتخاب کرده‌اند. به او می‌گویم 4 سالی که کشور برای من هزینه کرده سوخت می‌شود او مرا مسخره می‌کند و می‌گوید خدا بزرگ است و برو از نو شروع کن!

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول