اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

معرفی و آشنایی با گروه صنعتی فیام موتور ؟

محصولات ارائه شده در شرکت فیام موتور از لحاظ قیمت بسیار ارزان و بوده و برای خریداران مقرون به صرفه است. علاوه بر این محصولاتی را که از این مجموعه خریداری می کنید با ضمانت معتبر از سوی شرکت دریافت می کنید، این به آن منظور است که در صورت به وجود آمدن مشکل در محصول خریداری شده، شرکت در هر زمانی آماده رسیدگی و حل مشکل است.

معرفی و آشنایی با گروه صنعتی فیام موتور ؟

بهترین و معتبرترین مرکز خرید پمپ اسید؟

فیام موتور را می توان از معتبرترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده انواع تجهیزات صنعتی به خصوص پمپ اسید و گیربکس bonfiglioli در کشور دانست. این مجموعه بزرگ توانسته در با قیمت کاملا ارزان و مقرون به صرفه پمپ اسید با کیفیت را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. حال در این بخش تصمیم داریم تا شما را با پمپ اسید بیشتر آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

پمپ اسید تفاوت زیادی با دیگر پمپ های موجود در بازار ندارد و وظیفه آن جابجایی سیالات مورد استفاده است. اما برای اینکه درک و شناخت کامل تری از پمپ اسید ارائه شده در مجموعه  فیام موتور داشته باشید بهتر است به تعریف زیر خوب دقت کنید.

پمپ اسید

پمپ اسید برای گردش و انتقال اسید در تمام غلظت ها از یک قطعه به دستگاه دیگر استفاده می شوند. این نوع از پمپ ها در یک کارخانه اسید سولفوریک، دو نوع؛ پمپ های عمودی غوطه ور و گریز از مرکز به طور عمده استفاده می شود.

پمپ های گریز از مرکز عمودی:

به دلایل مختلف پمپ های اسید عمودی غوطه ور برای سرویس اسید قوی در صنعت استاندارد شده اند. پمپ ها در یک ظرف بسته نصب می شوند، بنابراین هر گونه نشتی در ظرف وجود دارد و برای پرسنل خطری ندارد. یکی از ویژگی های مهم پمپ های اسید گریز از مرکز عمودی این است که، درزهای جوشکاری شده شافت در تماس با اسید نیست بلکه به سادگی به عنوان یک مانع گاز عمل می کند. این ویژگی مشکل نشت درز شافت را که مشکلی در پمپ های اسید افقی است برطرف می کند. شما می توانید با حداقل قیمت پمپ های اسید عمودی را از شرکت فیام موتور خریداری کنید.

مهمترین ویژگی های پمپ اسید

نیکل کروم استفاده شده در پمپ اسید برای قطعات حیاتی که دارای سرعت بالا، خوردگی و سایش هستند مانند پروانه، حلقه های سایش، ژورنال ها و یاتاقان استفاده می شود.

پوشش و سایر قطعات اصلی پمپ اسید از آهن مخصوص با فرآیند Lewis استفاده شده است که عمر طولانی تری دارد.
اتصالات تطبیقی ​​دارای حلقه های ضد اسید و پیچ و مهره مهر و موم شده برای جلوگیری از خوردگی اجزای مکانیکی حیاتی هستند.
قدرت و  عملکرد بسیار مناسب، پمپ اسید صاف و مجهز به پوشش PTFE برای کار در دمای بالا.

نمایندگی های مجاز گیربکس bonfiglioli در ایران

Bonfiglioli یک شرکت ایتالیایی بسیار بزرگ و معرف است. آنها در بخش طراحی، ساخت و توزیع راه حلهای موثر و متناسب با انواع کاربردها در اتوماسیون صنعتی، ماشین آلات سیار و انرژی باد فعالیت گسترده ای دارند. این شرکت محصولات بسیار زیادی تولید می کند که یکی از آنها گیربکس است.

شرکت ایرانی فیام موتور یکی از شرکت های معتبر وارد کننده گیربکس bonfiglioli است که این محصول با کیفیت و پر کاربرد را به صورت مستقیم از شرکت تولید کننده خریداری و وارد کشور می کند. میزان کیفیت اینگونه از گیربکس ها در مقایسه با دیگر محصولات مشابه اصلا قابل مقایسه نیست.

خریداران و علاقه مندان می توانند انواع مختلفی از گیربکس bonfiglioli را از شرکت فیام موتور خریداری کنند، مانند:

گیربکس خورشیدی بونفیلیولی
گیربکس حلزونی بونفیلیولی
گیربکس دور متغیر بونفیلیولی
گیربکس هلیکال بونفیلیولی
گیربکس آویز بونفیلیولی
گیربکس کرانویل بونفیلیولی

 

 

فیام موتور را بهتر بشناسیم؟

بی شک یکی از محبوب ترین شرکت های وارد کننده گیربکس bonfiglioli، پمپ اسید و سایر تجهیزات صنعتی مورد نیاز بازار داخلی! شرکت ایرانی فیام موتور است. این مجموعه با داشتن نیروی کار متخصص و حرفه ای توانسته با بهترین برندهای دنیا قرارداد امضاء کند.

شرکت فیام موتور می تواند نیاز شما را در کمترین زمان تشخیص داده و برای  برطرف کردن آن اقدام کند. اگر نیاز به موتور و تجهیزات صنعتی کمیاب دارید، و تا کنون موفق به پیدا کردن آن نشده اید، می توانید به مجموعه فیام مراجعه کنید.

محصولات ارائه شده در شرکت فیام موتور از لحاظ قیمت بسیار ارزان و بوده و برای خریداران مقرون به صرفه است. علاوه بر این محصولاتی را که از این مجموعه خریداری می کنید با ضمانت معتبر از سوی شرکت دریافت می کنید، این به آن منظور است که در صورت به وجود آمدن مشکل در محصول خریداری شده، شرکت در هر زمانی آماده رسیدگی و حل مشکل است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول