اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ملی‌پوش تراکتور در آستانه جدایی از این تیم

ملی‌پوش بومی تیم تراکتور هم به دنبال فسخ قراردادش با این تیم است.

ملی‌پوش تراکتور در آستانه جدایی از این تیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر ابراهیم‌زاده بازیکن تیم ملی نوجوانان ایران و آقای گل آسیا که ۲ فصل پیش با باشگاه تراکتور قرارداد ۳ ساله بسته بود‌، پس از طی دو فصل‌، در فصل جاری مسابقات‌، در خصوص شرکت در مسابقات لیگ برتر با باشگاه تراکتور به توافق‌ نرسیده و در تدارک فسخ یک‌طرفه قرارداد با سرخپوشان تبریزی است.

این بازیکن که متولد سال 82 و رده زیر ۱۷ سال می‌باشد با توجه به درخشش در مسابقات مقدماتی جام جهانی و تمرینات جوانان تراکتور، تمایل به حضور در رده جوانان این باشگاه را داشته که با توجه به پتانسیل بالای این بازیکن و هت‌تریک در بازی تدارکاتی مقابل امیدهای این باشگاه و همچنین گلزنی در بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های بزرگسالان‌، یونس باهنر‌، مدیر آکادمی و حیدر جعفری‌، سرمربی امیدهای این باشگاه‌، خواهان حضور ابراهیم‌زاده در تیم امیدها هستند.

با توجه به در پیش رو بودن مرحله نهائی انتخابی جام جهانی نوجوانان و قهرمانی آسیا - بحرین، شماره ۱۱ تیم ملی نوجوانان از مصدومیت‌های احتمالی در رده امیدها و ترس از دست دادن تیم ملی و جام جهانی، با عذرخواهی از کادر فنی امیدها و آرزوی موفقیت برای آنها، از حضور در رده امیدها امتناع کرده و بدنبال آن، از سوی باشگاه نیز از حضور در تمرینات جوانان نیز منع گردیده است.

لذا آقای گل آسیا نیز از این عمل باشگاه به شدت ناراحت شده و در تدارک فسخ یکطرفه قرارداد با باشگاه بر آمده است.

لازم به یادآوری است که در قرارداد این بازیکن با تراکتورها‌، برای فصل جاری‌، مبلغی قید نشده و همچنین از قرار داد مالی فصل پیش نیز مبلغی از باشگاه طلبکار بوده و برابر دستورالعمل فدراسیون فوتبال‌، این بازیکن می‌تواند قرارداد خود را یکطرفه فسخ نماید..

چندین تیم لیگ برتری خواهان جذب این ملی پوش سیه‌چرده آذربایجانی بوده‌اند که این بازیکن‌، در نهایت تصمیم به تعهد به قراردادش کرده بود که امیدوار است با صبوری و سعه صدر‌، مشکلات اخیر در روند حل گردد.

انتهای پیام/60017

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول