اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تدارک ۴۲۳۶ فعالیت ویژه هفته بسیج در سمنان| از اهدای جهیزیه تا اعزام گروه‌های درمانی

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان از تدارک چهار هزار و ۲۳۶ فعالیت مختلف ویژه هفته بسیج در این استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از اهدای جهیزیه تا اعزام گروه‌های درمانی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این هفته اجرا می‌شود.

تدارک ۴۲۳۶ فعالیت ویژه هفته بسیج در سمنان| از اهدای جهیزیه تا اعزام گروه‌های درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت چهل‌سالگی بسیج اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری متناسب با شرایط ویژه کرونایی تدارک دیده و از این‌رو، تلاش شده است تا همایش‌ها و گردهمایی‌های حضوری در شهرستان‌های مختلف استان سمنان در این هفته برگزار نشود.

او با اشاره به پیش‌بینی چهار هزار و ۲۳۶ فعالیت مختلف ویژه هفته بسیج در مجموعه پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیج در استان سمنان در قالب ۵۱۳ عنوان برنامه اظهار کرد: این فعالیت‌ها شامل تولیدات فرهنگی و هنری، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، جشنواره‌های مختلف برای عموم مردم و بسیجیان و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در برخی نقاط پرتردد شهرهای استان سمنان است.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان همچنین با اشاره به جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مؤمنانه در هفته بسیج و اجرای ده‌ها برنامه دیگر در راستای تبیین اهمیت و کارکردهای این نیروی مردمی اظهار کرد: فعالیت‌های خوبی در حوزه فضای مجازی پیش‌بینی شده است و در همین راستا، ۲۵ پویش استانی و شهرستانی در استان سمنان اجرا می‌شود.

دامغانی از برگزاری ۱۰ یادواره شهدای استان سمنان به‌صورت مجازی خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در هر کدام از این یادواره‌ها، حداقل یک هزار نفر می‌توانند به‌صورت مجازی حضور یابند.

او با بیان اینکه یکی از تغییرات اساسی در رویکردهای بسیج، تحول در ورود به فضای مجازی است و در آینده نیز اخبار بیشتری در این حوزه شنیده خواهد شد، افزود: در یک سال گذشته در حوزه‌های فرهنگی و هنری، جشنواره‌های متعددی در بسیج و سپاه استان سمنان برگزار شده است که ادامه می‌یابد.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان از تشکیل قرارگاه‌های مختلف در زمینه‌های متنوع فعالیت بسیج در استان خبر داد و گفت: جهاد فرهنگی، علمی، هنری و ... در استان سمنان همچنان با حضور پرقدرت بسیجیان ادامه دارد و تلاش می‌شود تا برنامه‌ها با رویکردهای مجازی و فراگیر در استان اجرایی شود.

دامغانی، برگزاری برنامه شیفت ایثار در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی استان سمنان، برگزاری رژه خودرویی و موتوری در شهرستان‌ها و انجام فعالیت‌هایی از این دست را از مهم‌ترین اقدامات هفته بسیج در استان سمنان عنوان کرد.

او گفت: بیش از ۵۰ مسابقه فرهنگی در مرکز استان سمنان و شهرستان‌های این استان در هفته بسیج پیش‌بینی شده است که برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان بصیرت‌بخشی به جامعه و مردم و برگزاری نشست‌های بصیرتی مجازی در شهرستان‌ها در قالب فضای مجازی را نیز از دیگر رویکردهای برنامه‌های هفته بسیج در استان سمنان عنوان کرد.

دامغانی گفت: راه‌اندازی بازارچه اقتصاد مقاومتی به‌صورت مجازی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با عنوان «به تو از دور سلام»، برگزاری رزمایش یکپارچه همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه در روز پنجم آذرماه که کمک‌ها در آن به‌صورت تجمیعی بین نیازمندان توزیع می‌شود، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

او از برگزاری پویش «سلیمانی‌ها» در پایگاه‌های مقاومت بسیج و به‌صورت محله‌محور در استان سمنان خبر داد و گفت: برنامه نذر خون به همت پیشکسوتان بسیجی و اعزام ۱۸ اکیپ پزشکی به مناطق کم برخوردار استان سمنان نیز در هفته بسیج انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان از اهدای ۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های محروم استان در هفته بسیج خبر داد و گفت: فعالیت‌های هفته بسیج در بخش‌های مختلف با حضور عموم مردم و بسیجیان به مرحله اجرا می‌رسد.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول