اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فائوچی: بهتر است بتوانیم کار با تیم انتقالی بایدن را آغاز کنیم

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا ضمن تاکید بر اهمیت انتقال روان قدرت با توجه به شرایط بحرانی کرونا در این کشور، گفت بهتر است که مقامات بهداشت و درمان دولت بتوانند کار با تیم انتقالی بایدن-هریس را آغاز کنند.

فائوچی: بهتر است بتوانیم کار با تیم انتقالی بایدن را آغاز کنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دکتر «آنتونی فائوچی» روز یکشنه در مصاحبه با شبکه «سی‌ان‌ان» گفت بهتر خواهد بود اگر مقامات بهداشت و درمان دولت بتوانند کار را با تیم انتقالی «جو بایدن»، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا که خود را پیروز انتخابات و رئیس‌جمهور منتخب خوانده، آغاز کنند. او در ادامه بر اهمیت روند انتقال روان قدرت در آمریکا با توجه به بحران فزاینده کرونا در این کشور تاکید کرد.

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در پاسخ سوالی در این خصوص که آیا کار کردن با تیم بایدن برای سلامت عمومی آمریکایی‌ها بهتر خواهد بود، گفت: البته که اگر بتوانیم کار با آن‌ها را آغاز کنیم، بهتر خواهد بود.  

وی افزود: همانطور که می‌دانید، تا حالا چند انتقال (قدرت) را تجربه کرده و در ۳۶ سال گذشته برای شش رئیس‌جمهور کار کرده‌ام؛ و خیلی واضح است که روند انتقالی که تجربه خواهیم کرد... در انتقال اطلاعات و مسئولیت خیلی مهم است. نمی‌خواهید که توقف کنید و بعد انتقال دهید بلکه می‌خواهید (بدون قطع زنجیره) ادامه دهید.

او همچنین در این مصاحبه گفت که دولت باید مردم را در برابر ویروس کرونا واکسینه کند اما هشدار داد که شرایط نرمال تا تابستان آینده قابل تصور نیست و مردم همچنان باید از ماسک استفاده کنند.

وی همچنین گفت ماه‌هاست که ترامپ با اعضای کارگروه ویژه کروناویروس کاخ سفید که «مایک پنس» معاون او آن  را اداره می‌کند، دیداری نداشته است.

پیشتر یک مقام ارشد آگاه به «واشنگتن پست» گفت: رئیس‌جمهور در هیچ یک از جلسات کارگروه کروناویروس در دست‌کم پنج ماه گذشته شرکت نکرده است. بنابر این گزارش، ترامپ دیگر نقش فعالی در مدیریت این بحران ایفا نمی‌کند.

این در حالی است که آمریکا روز جمعه رکورد ابتلای بیش از ۱۸۴ هزار ابتلای روزانه جدید را به ثبت رساند که بدترین روز کرونایی این کشور از آغاز همه‌گیری بوده است.

 آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکنیز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم۶۲۸ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۲۴۶ هزار و ۲۰۶ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای دست‌کم ۱۳۹ هزار و ۵۲ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۱۱ میلیون و ۳۵ هزار و ۹۲۲ نفر رسید.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول