اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مشاهده6 قلاده گرگ در اطراف شهر ارومیه/ زنده‌گیری یکی از گرگ‌ها در منزل مسکونی

مدیر سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه گفت: با توجه به برقراری تماس از سوی شهروندان مبنی برمشاهده چند قلاده گرگ بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و گروهی با هماهنگی سامانه 137 به منطقه اعزام و یک قلاده گرگ در یکی از منازل مسکونی زنده گرفته شد.

مشاهده6 قلاده گرگ در اطراف شهر ارومیه/ زنده‌گیری یکی از گرگ‌ها در منزل مسکونی

احسان مهدی پور در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به تماس‌های مکرر شهروندان مبنی بر مشاهده چندین قلاده گرگ در حاشیه شهر ارومیه و در مناطق انهر و خیابان حیدربابا، اظهار داشت: با توجه به برقراری 10 تماس از سوی شهروندان بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و گروهی با هماهنگی سامانه 137 به منطقه اعزام و یک قلاده گرگ در یکی از منازل مسکونی زنده گرفته شد.

وی افزود:گروه‌های  شهرداری ارومیه در ارزیابی و بررسی‌های میدانی خود متوجه شدند که ۶ قلاده گرگ در نزدیکی منازل مسکونی تردد داشته است.

مدیر سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه  تصریح کرد: با توجه به تماس شهروندان مبنی بر اینکه یکی از گرگ‌ها وارد حیاط خلوت منزلی مسکونی در خیابان حیدربابا یک شده و گروه‌های شهرداری سریعا به محل مراجعه و تدابیر لازمه برای ایمنی ساکنین محل را در این خصوص اجرایی کردند.

مهدی پور ادامه داد: با اطلاع به سازمان حفاظت از محیط زیست آذربایجان‌غربی و با توجه به مسوولیت آن‌ها در قبال حیات وحش، محیط بانان آن سازمان برای زنده گیری به محل دعوت شدند.

وی ادامه خاطرنشان کرد: از شهروندان خواهشمندیم هرگونه مشاهده مجدد گرگ و یا سایر حیوانات وحشی را سریعا به سازمان حفاظت از محیط زیست  با شماره 04433827706 و یا سامانه 137 شهرداری اطلاع دهند و تحت هر شرایطی از آسیب رساندن به آن‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول