اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ادامه خشونت‌های مسلحانه در آمریکا؛ تیراندازی در استودیوی شیکاگو

طبق اعلام پلیس آمریکا، فرد یا افراد ناشناس در محله «ساوت ساید» شیکاگو به حاضران در یک استودیوی موسیقی تیراندازی و سه نفر را زخمی کردند که حال دو تن، وخیم است.

ادامه خشونت‌های مسلحانه در آمریکا؛ تیراندازی در استودیوی شیکاگو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه خشونت‌های مسلحانه در شیکاگو، تازه‌ترین خبرها حاکی است سه نفر شامل یک دختر ۱۴ ساله در نتیجه تیراندازی در یک استودیوی موسیقی زخمی شدند.

طبق گزارش «شیگاکو تریبیون»، سه نفر شامل یک دختر ۱۴ ساله در جریان تیراندازی یکشنبه شب (به وقت محلی) در استودیوی رقص محله ساوت ساید شیکاگو زخمی شدند.

به گفته پلیس آمریکا، «فرد یا افراد ناشناس» ساعت حدود ۲۱ از محوطه بیرونی این استودیو به حاضران تیراندازی و چند گلوله شلیک کردند.

گفته می‌شود یک دختر ۱۴ ساله از ناحیه شانه هدف گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد اما حال عمومی او به نسبت مناسب است اما حال دو مجروح دیگر این تیراندازی وخیم است.

جوان ۱۸ ساله و یک جوان ۱۹ ساله اهل شیکاگو که در نتیجه این تیراندازی زخمی شدند، هم اکنون در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند.

پلیس آمریکا اعلام کرد، تحقیقات درباره این تیراندازی ادامه دارد و هنوز هیچ مظنونی بازداشت نشده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول