اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف در اسلامشهر

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر گفت:طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف با حضور ۳۰ تیم بازرسی در سطح شهرستان اسلامشهر به اجرا درآمد.

آغاز طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف با حضور تیم‌های بازرسی اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر از صبح امروزبه اجرا در آمد.

وحید مهرپویان طارانی رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر، در حاشیه اجرای این طرح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در راستای مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان اسلامشهر طرح تشدیدبازرسی و نظارت بر روند فعالیت‌های اصناف و کسبه شهرستان از امروز به مرحله اجرا درآمده است.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت این نظارت و بازرسی‌ها، افزود: بازرسی و نظارت بر روند فعالیت‌های کسبه و اصناف یکی از وظایف و اموری است که اتاق اصناف با جدیت آن را در دستور کار قرار داده و با همکاری مسؤولان اتحادیه‌ها، فرمانداری و اداره صمت برنحوه فعالیت کسبه نظارت می‌کند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر با اشاره به فعالیت ۳۰ هزار واحد صنفی در سطح شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و بروز خسارت و مشکلات متعدد برای کسبه، چرخه اقتصاد خرد را با مشکلات و موانع مواجه کرده است اما این مسئله نباید عاملی برای کاستی و خللی در رابطه کاسب و مشتری شود و طرح تشدید نظارت و بازرسی با این رویکرد به دنبال رفع نواقص و جلوگیری از سودجویی‌ها خواهد بود.

مهرپویان طارانی تأکید کرد: درمرحله نخست اجرای این طرح تعداد ۳۰ اکیپ بازرسی با اولویت نظارت بر عرضه مواد غذایی شهروندان، از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ شهرستان در سه بخش مرکزی ،احمدآباد و چهاردانگه بازرسی خواهند کرد.

وی گرانفروشی، احتکار،کم فروشی و فروش اجباری را از مهم‌ترین موارد تخلف مورد توجه بازرسان برشمرد و گفت: بازرسان در صورت مشاهده هرگونه تخلف برای واحد متخلف تشکیل پرونده داده و به مراجع قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند تا به اشد مجازات محکوم شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه اتاق اصناف کمک حال کسبه و اصناف بوده و با کسانی که بخواهند به هر شکلی اختلالی در بازار ایجاد کنند به شدت برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: فعال‌ترین و اثرگذارترین بازرسان اصناف، مردم هستند و شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را با شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی اطلاع دهند تا در اسرع وقت به مورد اعلام شده، پیگری و رسیدگی شود.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول