اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۱۱۲ نفر از متقاضیان طرح متأثر از کرونا در فیروزکوه وام دریافت کردند

رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه گفت: در سامانه کارا ۱۸۹ شغل در شهرستان فیروزکوه ثبت نام کردند که ۱۱۲ نفر نیز این وام را مجموعاً به ارزش یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان از طریق بانک‌های عامل دریافت کردند.

۱۱۲ نفر از متقاضیان طرح متأثر از کرونا در فیروزکوه وام دریافت کردند

مازیار شهرآشوب رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا و تعطیلی برخی مشاغل وزارت کار سامانه‌ای را طراحی کرده تا افرادی که شغل خود را از دست دادند در آن سامانه ثبت نام کنند.

وی گفت: در این سامانه از شهرستان فیروزکوه ۲۰۲ نفر ثبت نام کردند که همه این عزیزان تحت پوشش قرار گرفتند و درآمد این آن‌ها بررسی شده و با همکاری سازمان مدیریت مبالغی پرداخت شده است.

رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: بیشترین افرادی که در فیروزکوه شغل خود را از دست دادند در صنوف مثل ساندویچی‌ها و رستوران‌ها شاغل بودند یعنی در شرکت‌های موجود در فیروزکوه خیلی کم اتفاق افتاد که افراد به خاطر کرونا شغل خود را در کارخانه یا کارگاه از دست بدهند و ما در فیروزکوه تعطیلی کارخانه یا کارگاه نداشتیم.

شهرآشوب در پایان عنوان کرد: در مورد وام‌هایی که به افراد داده شده در سامانه کارا در شهرستان فیروزکوه ۱۸۹ شغل ثبت نام کردند و ۱۱۲ نفر نیز این وام را مجموعاً به ارزش یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان از طریق بانک‌های عامل در شهرستان فیروزکوه دریافت کردند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول