اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بررسی مطالبات کارگران اخراجی در شورای کار چهارمحال و بختیاری

مطالبات مربوطه به حدود هزار کارگر بیکار شده از یکی از واحدهای تولیدی استان، بلاخره بعد از پیگیری‌های چندین ماهه، مورد توجه مسؤولان قرار گرفت.

بررسی مطالبات کارگران اخراجی در شورای کار چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موضوع مطالبات حدود یک هزار کارگر اخراجی یکی از واحدهای تولیدی در چهارمحال و بختیاری مدت‌هاست که خبرساز شده است.

این موضوع برای اولین بار در لایو اینستاگرامی این رسانه که با نماینده کارگران برگزار شده بود طرح شد؛ بعد از آن پیگیری‌های مستمری از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، بسیج کارگری و ... صورت گرفت. (برای جزییات بیشتر اینجا، اینجا، اینجا و اینجا را بخوانید)

خوشبختانه با پیگیری رئیس شورای عالی کار در استان دومین جلسه این شورا ویژه کارگران این واحد تولیدی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، معاون مطالبه گری ستاد امر به معروف، مدیرکل اداره کار، مسؤولان واحد تولیدی، نماینده خبرگزاری فارس، مسؤول بسیج کارگری و سایر اعضا شورا برگزار شد و بر اساس این جلسه مقرر شد مطالبات کارگران با جدیت بیشتری پیگیری شود.

بررسی اسناد مربوط به سختی کار، گرفتن امضا روی برگه‌های سفید و رضایت‌نامه‌های غیرمرسوم، ارتباط مدیران سابق اداره کل کار استان با مدیران واحد تولیدی، بیمه بیکاری، تغییر و دستکاری در رای مربوط به هیات حل اختلاف و ... از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین مقرر شد در جلسه‌ای دیگر با حضور رئیس مرکز بهداشت استان اسناد مربوط به سختی کار کارگران مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول