اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تمکیل زیرساخت‌های مسکن مهر در اولویت‌ است

نایب رئیس شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، گفت: مسکن مهر از جمله پروژه‌هایی است که شرکت عمران شهرجدید هشتگرد اجرای زیرساخت‌های آن را بخشی از اولویت خود قرار داد و در تلاش است تا آن را تا پایان سال به اتمام برساند.

تمکیل زیرساخت‌های مسکن مهر در اولویت‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، رافع ناصری‌فر، نایب رئیس شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، در نشست با مسؤولین شرکت توزیع برق استان البرز که در این اداره برگزار شد، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای بهبود زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های مسکن مهر باید همکاری کنند.

نایب رئیس شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: شرکت عمران بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با شرکت توزیع برق استان به استناد بند «ب» تبصره ۸ قانون بودجه سالجاری مبنی‌بر تکمیل زیرساخت‌های برق مسکن مهر شهر جدید هشتگرد می‌بایست مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به شرکت برق استان البرز واریز نماید که تاکنون ۳۰ میلیارد ریال بصورت نقدی به حساب شرکت برق توزیع برق واریز کرده و به صورت تهاتری نیز زمینی به ارزش ۱۹۰ میلیارد تومان به شرکت توزیع برق استان البرز واگذار کرده است.

ناصری فر اظهار کرد: به منظور تسریع در اجرای عملیات تا پایان آبان ماه سالجاری نیز مبلغ ۳۵ میلیارد ریال دیگر نیز به حساب شرکت توزیع برق استان البرز واریز خواهد شد تا با سرعت بیشری زیرساخت برق مسکن مهر تکمیل شود.

نایب رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت: در زمان حاضر ۲ هزار کنتور مسکن مهر نصب شده و ۵ هزار کنتور دیگر که در تعهد شرکت توزیع برق است به زودی اجرا خواهد شد.

ناصری فر افزود: مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت عمران شهر جدید هشتگرد همه روزه و حتی در روزهای تعطیل بمنظور رسیدگی به امور و افزایش رفاه شهروندان با حضور در محل کار و سطح شهر تلاش می نمایند، لیکن اقدامات بر اساس الویت بندی پروژه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول