اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تذکر به هزار و 100 واحد صنفی متخلف در خرم‌آباد/ 7 واحد پلمب شد

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه 7 واحد نیز پس از دریافت اخطار پلمب اقدام به بستن کسب و کار خود در ساعت مربوطه نمودند، گفت: تعداد 7 واحد کسب و کار نیز که صاحبان آنها بی‌توجه به تذکر و اخطارهای داده شده بودند، توسط پلیس اماکن پلمب شد.

تذکر به هزار و 100 واحد صنفی متخلف در خرم‌آباد/ 7 واحد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر طولابی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکیپ‌های متشکل از نمایندگان اصناف، اماکن نیروی انتظامی، سازمان صمت، بسیج و دیگر نهادهای مربوطه تحت نظارت فرمانداری شهرستان طی روزهای گذشته اقدام به بازرسی از واحدهای صنفی در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا کردند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 8 هزار واحد کسب‌وکار و 18 پاساژ مشمول محدودیت در زمان فعالیت بسته شده که از این بین صاحبان هزار و 100 واحد پس از دریافت تذکر اقدام به بستن واحد صنفی مربوطه نمودند.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه  7 واحد نیز پس از دریافت اخطار پلمب اقدام به بستن کسب و کار خود در ساعت مربوطه نمودند، افزود: تعداد 7 واحد کسب و کار نیز که صاحبان آنها بی‌توجه به تذکر و اخطارهای داده شده بودند، توسط پلیس اماکن پلمب شد.

طولابی بیان داشت: انتظار می‌رود شهروندان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، از حضور در مهمانی‌های خانوادگی و مراسم‌های عزا و عروسی خودداری کنند..

وی همچنین با تقدیر از کسبه و صنوف به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و احترام به تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر بستن مغازه‌ها و واحد‌های صنفی مشمول محدودیت زمان فعالیت، از دیگر صنوف درخواست کرد همکاری لازم را با عوامل اجرایی به عمل آورند.

فرماندار خرم‌آباد گفت: صاحبان صنوف و کسبه بازار در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا و بی‌توجهی به اخطارهای تیم‌های بازرسی، به ناچار واحد آنها پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول