اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ایجاد شهرک جوانان 130 هکتاری برای اسکان حاشیه‌نشینان تبریز/ احداث 5 هزار واحد مسکونی

استاندار آذربایجان‌شرقی از ایجاد شهرک جوانان به مساحت 130 هکتار برای اسکان حاشیه‌نشینان و جابه‌جا کردن سکونتگاه‌های غیررسمی خبر داد و گفت: بر این اساس 5 هزار واحد مسکونی مخصوص حاشیه‌نشینان احداث می‌شود.

ایجاد شهرک جوانان 130 هکتاری برای اسکان حاشیه‌نشینان تبریز/ احداث 5 هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جمع مدیران استان  اظهار داشت: یکی از مشکلات استان و تبریز بحث سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌نشینی است؛ خیل وسیعی از این سکونتگاه‌ها در حاشیه‌های شمالی و جنوبی شهر  غیراصولی بوده و با مختصر بارندگی ویران می‌شوند.

وی با بیان اینکه ما در برابر مردم و تاریخ  پاسخگو هستیم و باید کارهایی را که در چارچوب امکانات می‌توانیم، انجام دهیم، متذکر شد: اگر زلزله سراب یا میانه در تبریز بود در ساعت اول 300 هزار نفر تلف می‌شدند.

استاندار آذربایجان‌شرقی از ایجاد شهرک جوانان به مساحت 130 هکتار برای اسکان حاشیه‌نشینان و جابه‌جا کردن سکونتگاه‌های غیررسمی خبر داد و خاطرنشان کرد: بر این اساس 5 هزار واحد مسکونی مخصوص حاشیه‌نشینان احداث می‌شود که قرارداد 3 هزار واحد را با ستاد اجرای فرمان امام منعقد کرده‌ایم و تلاش داریم احداث 2 هزار واحد را نیز با قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به عهده گیرد تا ظرف دو تا سه سال آینده این واحدها  احداث شوند.

انتهای پیام/60026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول