اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قالیباف: برای اصلاح ساختار بودجه به دنبال عدم وابستگی به نفت باشیم

رئیس مجلس گفت: باید برای اصلاح ساختار بودجه به دنبال عدم وابستگی به نفت، جلوگیری از کسری بودجه، درآمدهای پایدار و هزینه‌کرد مؤثر باشیم.

قالیباف: برای اصلاح ساختار بودجه به دنبال عدم وابستگی به نفت باشیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 27 آبان) در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات درباره کلیات طرح احکام کلی بودجه ۱۴۰۰ اظهار داشت: اصلاح ساختار بودجه موضوعی است که مقام معظم رهبری هم آن را از ما خواسته بودند، ما در اصلاح ساختار بودجه باید به سمت درآمدهای پایدار و هزینه‌کرد موثر برویم و عدم وابستگی به نفت و جلوگیری از کسری بودجه را دنبال کنیم.

وی افزود: این موضوع محورهای مهمی مانند مالیات که در کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است یا اصلاح نظام تامین اجتماعی و اصلاح بودجه شرکت‌های دولتی و نظام یارانه‌ها و همچنین اصلاح نظام بودجه ریزی دارد. 

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه امروز در دستور کار مجلس قرار دارد یکی از سیاست‌های اصلاح ساختار بودجه را دنبال می کند تا برخی احکام بودجه را اصلاح و تصویب کنیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول