اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در اثر رفت و آمدهای بدون رعایت پروتکل‌ها به کرونا مبتلا شدند

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد 2 روز است که به بیماری کرونا مبتلا شده و وضعیت آنها مناسب است و مشکل تنفسی و علامت حادی از این بیماری ندارند.

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در اثر رفت و آمدهای بدون رعایت پروتکل‌ها به کرونا مبتلا شدند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علت ابتلای میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از عوامل فتنه 88 به بیماری کرونا، تردد آزادانه و رفت و آمدهای بدون رعایت پروتکل‌ها بوده است.

اقوام و بستگان بدون محدودیت با نامبردگان رفت و آمد داشته و احتمال می‌رود ابتلا از طریق این رفت‌ و آمدها و تردد بستگان بوده باشد.

پیش از ابتلای این دو، یکی از فرزندان میرحسین موسوی و 2 فرزندش به بیماری کرونا مبتلا شده بودند که بیماری کرونای آنها هنوز ادامه دارد و این فرزند موسوی، در شرایط کرونایی به خانه موسوی تردد داشته ‌‌است.

علاوه بر این، یکی از دامادهای میرحسین موسوی که پزشک جراح در یکی از بیمارستان‌های کرونایی تهران می‌باشد نیز تردد مستمری در منزل پدر همسر خود داشته است.

دورهمی های‌های میرحسین موسوی علیرغم اینکه برخی جریانات سیاسی آنها را محصورین می‌خوانند، حتی در شرایط کرونایی هم ادامه دارد.

این تردد‌هایی که برخلاف پروتکل‌های وضع شده برای منع گردهمایی‌های مشابه است، عامل ابتلای موسوی و همسرش به بیماری کرونا بوده است. 

زهرا رهنورد از سال 96 بطور رسمی در حصر نیست و آزادانه ‌علیه نظام فعالیت کرده و همچنین به فعالیت‌هایی تخصصی خود از جمله فعالیتهای هنری و نقاشی می‌پردازد. با این حال رهنورد تلاش دارد تا خود را یکی از محصورین نشان دهد.

 

مدتی پیش هم تصاویری از حضور مهدی کروبی یکی از فتنه‌گران سال 88 در نشستی با حضور جمعی از سیاسیون اصلاح‌طلب منتشر شد که حاشیه‌هایی درپی داشت.

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار آن تصویر سوالاتی را درباره جزئیات حصر وی پرسیدند و حصر کروبی را «لاکچری» عنوان کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول