اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رام‌الله و امان: اسرائیل به تمام اقدامات غیرقانونی خود پایان دهد

وزرای خارجه اردن و تشکیلات خودگردان بر ضرورت توقف تمام اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی تأکید کردند، اقداماتی که راهکار دو دولتی و فرصت‌های تحقق صلح را از بین می‌برد.

رام‌الله و امان: اسرائیل به تمام اقدامات غیرقانونی خود پایان دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن و «ریاض المالکی» وزیر خارجه تشکیلات خودگردان امروز (دوشنبه) درباره تحولات موضوع فلسطین و تلاش‌های انجام شده برای آغاز مذاکرات جدی و سازنده با هدف حل نزاع بر اساس راهکار دو دولتی رایزنی کردند.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، دو طرف تاکید کردند، تحقق صلح عادلانه و فراگیر به عنوان گزینه راهبردی بر اساس راهکار دو دولتی امکان‌پذیر است، راهکاری که ایجاد کشور مستقل فلسطین در مرزهای چهارم ژوئن ۱۹۶۷ با مرکزیت قدس شریف و بر اساس قانون بین‌الملل، قطعنامه‌های سازمان ملل و طرح صلح عربی را عینیت می‌بخشد.

المالکی و الصفدی بر ضرورت تمام اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی بویژه اشغال اراضی و شهرک‌سازی که راهکار دو دولتی و فرصت‌های تحقق صلح عادلانه را از بین می‌برد، تأکید کردند.

کابینه رژیم صهیونیستی در ابتدای ماه گذشته میلادی با ساخت ۵۴۰۰ واحد صهیونیست‌نشین در کرانه باختری موافقت کرد.

شهرک‌سازی صهیونیستی در حالی ادامه دارد که سازمان ملل بر غیرقانونی بودن ساخت آن در اراضی فلسطینی از ۱۹۶۷ تا کنون تأکید دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول