اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت 2 هزار و 500 واحد صنفی فاقد مجوز در زنجان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هم اکنون در سطح استان 24 هزار واحد صنفی دارای پروانه بهره‌برداری و 2 هزار و 500 واحد فاقد پروانه فعال است.

فعالیت 2 هزار و 500 واحد صنفی فاقد مجوز در زنجان

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان بر ضرورت ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در استان تاکید کرد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: در راستای ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌ها باید به طور مداوم صنوف را رصد کرده و حتی‌الامکان پیش از طرح در جلسات کمیسیون نظارت آنها را ساماندهی کنند.

وی با اشاره به میزان واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب گفت: هم اکنون در سطح استان 24 هزار واحد صنفی دارای پروانه بهره‌برداری و 2 هزار و 500 واحد فاقد پروانه وجود دارد.

فغفوری در ادامه به اقدامات صورت گرفته در مورد این واحدها عنوان کرد: بازرسان اتاق اصناف با مراجعه به واحدهای فاقد پروانه، پس از ارائه اخطاریه 10 روز مهلت دریافت پروانه را به صنوف متخلف می‌دهند که در صورت عدم دریافت مجوز مورد نیاز، با حضور نیروی انتظامی واحد مربوطه پلمب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: همین‌طور در خصوص پروانه‌های کسب منقضی شدن ، بازرسین پس از مراجعه به صنف مربوطه و ارائه اخطار در صورت عدم انجام اقدام در مدت زمان مشخص شده پروانه کسب واحد ابطال می‌شود.

وی یادآور شد: هم اکنون تاریخ اعتبار 2 هزار و 100 واحد صنفی در استان منقضی شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول