اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

دعوت بنیاد مستضعفان از شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع نیاز‌های صنعتی

شبکه تحقیق و توسعه موسسه دانشمند با راه اندازی سامانه ای، آخرین طرح های فناورانه مورد نیاز در صنایع مرتبط با فعالیت بنیاد مستضعفان را بارگزاری کرد تا با حمایت از شرکت های دانش بنیان، از ظرفیت آنها برای پاسخگویی به این نیازها استفاده کند.

دعوت بنیاد مستضعفان از شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع نیاز‌های صنعتی

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، علی خطیبی با اشاره به نحوه فعالیت موسسه دانشمند، در حوزه حمایت از شرکت های دانش بنیان اظهار کرد: شبکه تحقیق و توسعه دانشمند یکی از قالب های حمایتی این موسسه از شرکت های دانش بنیان و فناوران داخلی است و این موسسه با تکیه بر شبکه یکپارچه تحقیق و توسعه خود، نیازها و مسائل فناورانه در صنایعی که بنیاد مستضعفان در آنها حضور دارد را، رصد و پایش می کند.

مدیرعامل موسسه دانشمند اضافه کرد: این موسسه در تلاش است تا با واگذار کردن حل این مسائل تحت عنوان طرح های فناورانه به شرکت های دانش بنیان، ضمن کمک به بومی سازی فناوری های مورد نیاز در صنعت کشور، از جوانان مستعد و فناوران داخلی نیز حمایت کند.

وی با تاکید بر استقبال بنیاد مستضعفان از همکاری با شرکت های دانش بنیان برای حل مسائل موجود گفت: شبکه تحقیق و توسعه دانشمند با ایجاد بستر مناسب بر مبنای نوآوری، ضمن پایبندی به اصول شفافیت و عدالت در ساختار اداری، طرح های فناورانه در حوزه صنایع مختلف بنیاد مستضعفان را به صورت مداوم در سامانه fanavar.daneshmandins.ir بارگذاری می کند.

خطیبی بیان کرد: فناوران و شرکت های دانش بنیان می توانند با مراجعه به این سامانه، از آخرین طرح های فناورانه بنیاد مستضعفان اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول