اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

روزانه 50 بیمار کرونایی در اورژانس عدالتیان بستری می‌شوند

رییس اورژانس عدالتیان مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی امام رضا(ع) اظهار کرد: در ایام موج سوم بحران کرونا روزانه ۱۵۰نفر به این مرکز مراجعه و ۵۰ بیمار نیز بستری می شوند.

روزانه 50 بیمار کرونایی در اورژانس عدالتیان بستری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا دکتر حمید زمانی‌مقدم اظهار کرد: در ایام موج سوم بحران کرونا روزانه ۱۵۰ ورودی و ۵۰ بستری در اورژانس عدالتیان داریم، البته با کمک معاونت بهداشت بسیاری از بیماران در مراکز بهداشتی ویژه کرونا ویزیت شدند تا ازدحام در این اورژانس را شاهد نباشیم.

وی افزود: در موج سوم بیماری کرونا تمامی بیمارستان‌ها فعال شده، اما بازهم بالاترین آمار بستری در امام رضا(ع) است، ولی خوشبختانه در دادن خدمات مشکلی نداریم و امیدواریم که موج سوم هرچه سریع‌تر با همکاری مردم پایان یابد و به موج چهارم در فصل زمستان و روزهای سرد سال متصل نشود.

 زمانی‌مقدم با بیان اینکه مردم تا حد امکان در خانه بمانند و با توجه سرما و بسته بودن در و پنجره و تهویه نامناسب فضای کوچک در این فضاها حضور نیابند، تأکید کرد: از مردم می‌خواهیم با همکاری شایسته خود با کادر درمان ضمن جلوگیری از افزایش آمار بیماران کرونایی، اجازه خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته به بیماران غیرکرونایی را بدهند.

رییس اورژانس عدالتیان مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی امام رضا(ع) بیان کرد: روند مسمومیت با منواکسیدکربن در روزهای اخیر زیاد شده و از مردم می‌خواهیم که سیستم‌های گرمایشی منازل خود به خصوص بخاری و دودکش آن را چک کنند تا گاز منواکسیدکربن به فضای خانه برنگردد و دچار مسمومیت نشوند.

 انتهای پیام/۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول