اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز طرح ویژه قرارگاه شهید سلیمانی در شهرضا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با اشاره به آغاز طرح ویژه قرارگاه شهید سلیمانی در این شهر گفت: با اجرای این طرح اقدامات گسترده‌تری در خصوص آموزش همگانی مردم در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا و بیماریابی سریع انجام می‌شود.

آغاز طرح ویژه قرارگاه شهید سلیمانی در شهرضا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مسعود اکبری عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: بسیج یکی از تشکیلات مهم جمهوری اسلامی ایران است و بنای فکری بسیج بر مبنای خدا، اهل‌بیت (ع) و ولایت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با بیان اینکه رویکرد بسیج تعهد و خدمت است، افزود: در بسیج خداباوری و مردم یاری موج می‎زند و امروز ثمره بلند فکر امام (ره) را در جای جای ایران مشاهده و به خوبی لمس می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در هر کجا با روحیه بسیجی و تفکر انقلابی قدم برداشتیم، موفق عمل کردیم گفت: بسیج با تکیه بر نیروی الهی و مردمی در تهدیدهای مختلف حضور پیدا کرده و و موفق عمل کرده است.

اکبری با تأکید بر اینکه در گام دوم انقلاب پرشورتر و با تفکر انقلابی‌تر مسیر را ادامه می‌دهیم، بیان کرد: بسیج قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است و بصیرت، شناخت و فهم درست از دین، نظام و انقلاب یکی از شاخص‌های بارز بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با بیان اینکه دشمن‌شناسی که برگرفته از فهم درست بسیج است، یکی دیگر از شاخصه‌های بسیج است، عنوان کرد: سازش‌ناپذیری از دشمن‌شناسی درست برگرفته شده است.

بسیج  هر تهدیدی را به فرصت کرده است

وی با بیان اینکه بسیج  هر تهدیدی را به فرصت کرده است، خاطرنشان کرد: امروز در عرصه‌های امنیتی کارکردهای بسیج بسیار زیاد شده است، گشت‌های رضویون و گشت‌های بسیجی محله محور در این زمینه در حال فعالیت هستند.

اکبری با اشاره به اینکه «بسیج پیش‌رو خدمت، امیدآفرین» شعار امسال هفته بسیج است، افزود: از زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، بسیج خود را نشان داد و در بخش فعالیت‌های اجتماعی و گروه‌های جهادی ویژه عمل کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با بیان اینکه در تولید ماسک نیز بسیج توانست با به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی، مشکل کمبود ماسک را که در ابتدای شیوع کرونا وجود داشت کاهش دهد، گفت: عمده فعالیت‌های بسیج به دلیل کرونا از طریق فضای مجازی توسط پایگاه‌های بسیج در حال انجام است.

 وی با اشاره به آغاز طرح ویژه قرارگاه شهید سلیمانی طرح حافظان سلامت محله در شهرضا بیان کرد: این طرح به صورت محله‌محور در حال انجام است، با اجرای این طرح اقدامات گسترده‌تری در خصوص آموزش همگانی مردم در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا به ویژه در مناطق کم برخوردار و بیماریابی سریع با انجام تست‌های بیشتر و نظارت بر اجرای پروتکل‌ها و قرنطینه کردن افراد بیمار و مشکوک، در شهرستان انجام می‌شود.

اکبری با بیان اینکه در طرح ویژه قرارگاه شهید سلیمانی طرح حافظان سلامت محله 30 مسجد شناسایی شده است، افزود: بسیج حداکثری امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی محله برای مقابله با ویروس کرونا، اطلاع‌رسانی و آموزش چهره به چهره به صورت گسترده در سطح محلات برای اقناع‌سازی افکار مردم، توصیه به رعایت اصول بهداشتی و توصیه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اهداف تشکیل این قرارگاه‌ها است.

اجرای بیش از ۲۶۰ برنامه در هفته بسیج در شهرضا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا ادامه داد: در هفته بسیج بیش از ۲۶۰ برنامه شاخص در فضای حقیقی و مجازی در شهرستان شهرضا برنامه‌ریزی شده است و از جمعه ۳۰ آبان به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کمک‌های مومنانه، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، یادواره شهدا، گشت بسیج محله‌محور، برپایی ایستگاه سلامت، نمایشگاه دستاوردهای بسیج، ضدعفونی و گندزدایی محلات، توزیع ماسک، اجرای طرح شمسه مخصوص خواهران، مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

 اکبری با اشاره به تجلیل از جهادگران و خیران سلامت در هفته بسیج در شهرضا عنوان کرد: کارگاه مادران مکتب شهید سلیمانی، کاروان سیار سلامت، برپایی میز خدمت، غبارروبی مزار شهدا، توزیع لوازم‌التحریر بین نیازمندان، خاطره‌گویی، مسابقات کتابخوانی، تهیه جهیزیه  و پویش هر بسیجی یک خدمت از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با بیان اینکه از شیوع کرونا تاکنون بیش از ۲۶ هزار بسته معیشتی و بیش از ۱۰ هزار پرس غذا توسط رده‌های مختلف بسیج در بین نیازمندان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست و ۱۰ هزار ماسک رایگان در محلات توزیع شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول