اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

واکنش شرکت گاز اصفهان به قطعی و افت فشار شهرهای جندق و خور

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در خصوص قطعی و افت فشار جندق و خور و فرخی توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش شرکت گاز اصفهان به قطعی و افت فشار شهرهای جندق و خور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سیدمصطفی علوی در خصوص افت فشار جریان گاز در شهرهای خور، جندق و فرخی از توابع شهرستان خور و بیابانک که در شبانه‌روز گذشته اتفاق افتاد و با توجه به سرمای هوا مشکلاتی برای مردم این شهرهای کویری ایجاد شد، اظهار داشت: گاز مصرفی مشترکین این شهرستان با استفاده از گاز فشرده شده (سی ان جی) و با بارگیری از شهرستان نایین و حمل با تانکرهای مخصوص تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: در شرق استان دسترسی به خط انتقال گاز سراسری فراهم نیست و شهرستان خور و بیابانک بیش از ۳۰۰ کیلومتر از آن فاصله دارد، با سرد شدن هوا و افزایش مصرف در کل کشور، فشار گاز در خطوط سراسری کاهش یافته و امکان فشرده سازی گاز در ایستگاه مادر(نایین) و بارگیری آن در تانکرها مختل می‌شود.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تامین گاز مردم این بخش هر روز ۸ دستگاه تانکر گاز سی ان جی را از نایین به خور وبیابانک حمل م‌ شود و سپس از ایستگاه دختر با ظرفیت ۲هزار مترمکعب در ساعت به شبکه شهر خور تزریق می‌شود.

علوی تاکید کرد: ضروری است تا مشترکین، به ویژه مردم مناطق شرقی استان در مصرف گاز صرفه جویی لازم را داشته باشند و این مهم را جدی بگیرند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید بر شعار، هر خانه یک بخاری، افزود: جهت پیشگیری از اشکال در فشرده ‌سازی گاز به علت افت فشار خطوط، از  همه مشترکین عزیز در سطح استان تقاضا می‌شود با مصرف منطقی و بهینه شرکت را یاری کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه این روزها مشاهده می‌شود مردم عزیز برای تهویه هوا به جهت پیشگیری از شیوع ویرووس کرونا  همزمان که در و پنجره های منازل خود را باز نگه می‌دارند، درجه حرارت بخاری‌ها را بالا می‌برند که این امر در افزایش مصرف گاز، بسیار موثر بوده است به طوریکه مصرف گاز استان نسبت به مدت مشابه سال بیش از ۱۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش فارس، شهرستان خوروبیابانک با ۲۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است قرار دارد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول