اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز عملیات اجتماعی، فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی در ورامین

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین با اشاره به آغاز عملیات اجتماعی، فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی در ورامین، گفت: ضدعفونی کردن معابر، توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و حضور در بیمارستان‌ها برای حمایت و یاری کادر درمان از محورهای فعالیت گروه‌های مذهبی در این عملیات است.

آغاز عملیات اجتماعی، فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌الاسلام سید کمیل موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ایام آغاز شیوع ویروس کرونا شاهد حضور پرشور گروه‌های جهادی و مردمی شهرستان ورامین در مبارزه با این ویروس منحوس بودیم.

وی گفت: امروز با توجه به شرایط ویژه فصول پاییز و زمستان و در راستای عمل به منویات و دستورات مقام معظم رهبری، بیش از پیش خود را مقید و مکلف به هر نوع مبارزه با شیوع بیشتر این ویروس و همکاری گروه‌های هدف می‌دانیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین افزود: شبکه تبلیغ شهرستان، روحانیون مستقر در شهرها وروستاها، هیأت‌های مذهبی، مداحان و ذاکران اهل بیت، بانوان عرصه فرهنگی، اجتماعی و دینی، شاعران آئینی، اهالی رسانه ظرفیت‌های تأثیرگذار در جامعه هستند که باید پای کار بیایند تا بتوانیم همچون زمان دفاع مقدس از این برهه تاریخی عبور کنیم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به آغاز عملیات اجتماعی، فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی در ورامین، بیان کرد: ضدعفونی کردن معابر، توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و حضور در بیمارستان‌ها برای حمایت و یاری کادر درمان از محورهای فعالیت گروه‌های مذهبی در عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول