اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری برنامه‌های هفته کتاب در بهمئی به صورت مجازی/برخورد با یک پیمانکار سهل‌انگار

در نشست انجمن کتابخانه‌های بهمئی موضوعات مختلفی از جمله برخورد با یک پیمانکار سهل‌انگار مطرح شد.

برگزاری برنامه‌های هفته کتاب در بهمئی به صورت مجازی/برخورد با یک پیمانکار سهل‌انگار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهمئی با حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان بهمئی و رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان و چند تن از مدیران ادارات و کارکنان کتابخانه های عمومی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. 

علیرضا جشنی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی با تبریک هفته کتاب و با یادآوری شعار امسال هفته کتاب دانایی، مانایی اظهار کرد: با توجه به شرایط بیماری کووید 19 برنامه های فرهنگی هفته کتاب از جمله ( معرفی کتاب توسط کتابدار و اعضا کتابخانه، مسابقه نقاشی، غبارروبی گلزار شهدا، چالش معرفی کتاب با همکاری هیئت ورزشهای همگانی شهرستان، پویش اهداء کتاب، قصه گویی، نمایشگاه مجازی کتاب...) بصورت مجازی در حال اجراست.

 

 جشنی افزود: هفته کتاب از ۲۴ آبان آغاز شده که در همین روز عضویت رایگان برای تمام اعضا وجود دارد و اعضا با مراجعه به سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به آدرس http://www.samanpl.ir فرم درخواست ثبت‌نام را تکمیل کنند.

جشنی افزود: با توجه به شرایط ویژه امسال و بحث کرونا و مشکلات حضوری و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، همکاران پرتلاش و زحمتکش ما با استفاده از بستر فضای مجازی و شبکه اجتماعی با ارائه و معرفی کتاب، نشست کتابخوانی، نمایشگاه کتاب, عکس.. تلاش می‌کنند تا وظیفه و رسالت ذاتی  خود را در بحث کتاب و کتابخوانی انجام دهند.

 

جشنی افزود: در مسابقه جشنواره رضوی شهرستان ما ۱۲ برگزیده استانی دارد در مسابقه کرونا را شکست می دهیم نیز یک نفر برگزیده داشتیم.

وی ضمن تشکر از مدیران محترم ، برای ادامه ساخت کتابخانه مرکزی لیکک خواستار مشارکت و کمک همه جانبه مدیران شهرستان شد.

جشنی در پایان گفت: شهرستان بهمئی ۶ باب کتابخانه عمومی دارد و کتابخانه مرکزی شهرستان بهمئی با پیشرفت حدود ۶۰ درصد در صورت تسریع در احداث آن سرانه فضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهمئی افزایش چشمگیری خواهد داشت.

مویدی معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم در این نشست  افزود: اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی آمادگی دارد در هر جای از این شهرستان همکاری لازم را با کتابخانه داشته باشد. 

سید عبدالستار تقوی شهردار لیکک هم در این نشست گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کتابداران این قشر زحمتکش از طرف  شهرداری تجلیل می‌شود.

الماس عابدی معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان بهمئی هم در این نشست گفت: همانگونه که اگر به انسان غذا نرسد سلامت جسم در معرض خطر و نابودی قرار می گیرد اگر انسان مطالعه نداشته باشد به لحاظ فکری دچار خسران و جمود فکری می‌گردد و به رشد و تعالی روحی و معنوی نمی رسد.

وی سپس با توجه به گزارش رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان مبنی بر غیر فعال بودن پروژه ساختمان کتابخانه مرکزی شهر از وی خواست تا مراتب را کتبا به فرمانداری گزارش تا از طریق مجاری مربوطه پیگیری و با پیمانکار پروژه برخورد لازم صورت گیرد.

عابدی خاطرنشان کرد: در پرداخت بخشی از نیم درصد حق کتابخانه های عمومی انتظار است تا در صورت پیش‌بینی منابع و پرداخت آن بیش از پیش با این نهاد فرهنگی همکاری شود.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول