اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رأی قاطع دادستانی دنا در 30 پرونده تصرف محیط زیست

دادستان دنا گفت: ۳۰ پرونده تصرف در حوزه محیط زیست در شهرستان دنا در دست اقدام است که دادستانی با قاطعیت تمام نسبت به رفع تصرف آنها و برخورد با متخلفان اقدام خواهد کرد.

رأی قاطع دادستانی دنا در 30 پرونده تصرف محیط زیست

 به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، تجاوز و تعدی به ۴۵۵ هزار مترمربع از اراضی ملی در دنا  توسط دادستانی دنا رفع تصرف شد. 

 غریب‌پور دادستان دنا در گفت‌وگو با فارس گفت: در راستای اهداف دستگاه قضا مبنی بر رفع تصرف انفال و زمین های ملی در سطح کشور، توانستیم در ۶ ماهه اول سال تاکنون با همکاری منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان دنا حدود ۴۵۵ هزار مترمربع از زمین های تصرف شده توسط زمین خواران و سودجویان را رفع تصرف کنیم.

این مسوول قضایی گفت: از این مقدار رفع تصرف حدود ۴۳۰ هزار متر مربع در حوزه منابع طبیعی و حدود ۲۵هزار متر مربع در حوزه محیط زیست بوده که خوشبختانه با اقدامات به موقع منابع طبیعی و محیط زیست  و همکاری مردم رفع تصرف کنیم.

دادستان دنا عنوان کرد: این موفقیت ها مرهون تلاش و همکاری شبانه روزی  فلسفی رئیس منابع طبیعی دنا و رجب زاده رئیس محیط زیست دنا بوده و ما نیز عزم خود را جزم کردیم و همگام با این همکاری تمام تلاش خود را خواهیم  کرد تا نگذاریم وجبی از اراضی ملی تصرف شود.

غریب پور گفت: ۳۰ پرونده تصرف در حوزه محیط زیست در شهرستان دنا در دست اقدام است که دادستانی با قاطعیت تمام نسبت به رفع تصرف آنها و برخورد با متخلفان اقدام خواهد کرد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول