اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

واکنش پلیس به‌ کلیپ درگیری فرد قمه‌ به‌دست با سرباز وظیفه در زاهدان ‌

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا، جزئیات درگیری و حمله فردی قمه به دست به یک سرباز وظیفه‌ در زاهدان را ‌تشریح کرد.

واکنش پلیس به‌ کلیپ درگیری فرد قمه‌ به‌دست با سرباز وظیفه در زاهدان  ‌

سرهنگ سید احمد خسروی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی و کانال‌های معاند علیه نیروی انتظامی با عنوان «درگیری اراذل و اوباش با سرباز وظیفه در زاهدان» اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته یک مورد نزاع دسته‌جمعی (خانوادگی) در محل بازار مشترک شهرستان زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام می‌شود که بلافاصله 2 اکیپ گشت انتظامی در محل اعلامی حاضر می‌شوند.

 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا تصریح کرد: پس از حضور مأموران یکی از طرفین درگیری با سلاح سرد (چاقو) به طرف یکی از عوامل گشت که سرباز وظیفه بود حمله‌ور شده و قصد خلع سلاح وی را داشت.

سرهنگ خسروی گفت: با هوشیاری سرباز وظیفه، فرد مذکور موفق به خلع سلاح نشد و بلافاصله با حضور عوامل انتظامی در صحنه درگیری، این فرد از محل متواری شد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مأموران پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول